Chapter 9.8 (Bioloogia 8. kl)

Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Access restricted

Access to study materials is restricted. You are not logged in to Opiq.

A valid license for package „Erakasutaja”, „Erakasutaja kasutuslitsents õpikeskkonnas Opiq”, „Klassipakett 2024/25”, „Õpetaja 2022/23”, „Õpetaja 2023/24”, „Õpetaja 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2022/23”, „Õpilane 2023/24”, „Õpilane 2023/24 – isiklik”, „Õpilane 2023/24 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 – isiklik” or „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Chapter topics:

  1. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. Järjesta eluslooduse organiseerituse tasemed, alustades madalaimast.
  3. Kuidas erineb ökosüsteem populatsioonist?
  4. Kirjuta kolm elus või eluta looduse tegurit ja kirjelda, kuidas need mõjutavad Eestis elava hariliku kärnkonna elu.
  5. Vali õiged vastused.
  6. Ökoloogiline püramiid
  7. Täida ülesanne energia liikumise kohta toiduahelas.
  8. Öko­süsteemi ise­regulatsioon
  9. Lohista definitsioonid ja näited õigesse kohta.
  10. Mis mõjutab liigirikkust?
  11. Kirjuta kaks viisi, kuidas saab elurikkust kaitsta.
Please wait