Authors
Georg Aher, Sirje AherExercises kit’s authors
Georg Aher, Sirje AherPublisher
Included in packages
-
The study kit contains 28 chapters and 117 exercises of which 85 are in the chapters and 32 in the task exercises.
-
Authors
Georg Aher, Sirje Aher -
Exercises kit’s authors
Georg Aher, Sirje Aher -
Subject
Natural sciences -
Grade
Grade 2 -
Kit's language
Estonian -
Publisher
Skriibus -
Curriculum
National curriculum 2011 -
Included in packages
Kirjastuse Skriibus 2. klassi loodusõpetuse e-õpik ühendab endas kahes osas ilmunud tööraamatud. E-õpikus on võrreldes trükitud tööraamatutega rohkelt täiendavat materjali. Osa trükiraamatute materjalist on e-õpikus esitatud uuendatud kujul.
2. klassi loodusõpetuse e-õpik tutvustab Eestimaa taimi ja loomi ning õpib väärtustama ja hoidma loodust. Oluliseks peetakse looduse vahetut kogemist ja praktilist tegevust looduses.
Tutvutakse inimese tervist mõjutavate teguritega, loodusjõududega ja erinevate looduslike keskkondadega. Õpikus on juhendeid uurimuslikuks tegevuseks ja loodusvaatlusteks, mis on orgaaniliselt seostatud aastaaegade vaheldumisega. Samuti leidub tähelepanuharjutusi ning eri õppeaineid lõimivaid ülesandeid, mis võimaldavad õpilasel aktiivselt ja loovalt omandada uusi teadmisi ja oskusi kas õpetaja juhendamisel, koostöös klassikaaslastega või iseseisvalt.
E-õpiku sisu on jagatud peatükkideks. Igas peatükis on eakohaseid ja huviäratavaid ülesandeid.
E-õpikus leidub senisest rohkem fotosid ja illustratsioone ning viiteid teemaga seostuvatele veebilehekülgedele. Iga peatüki juurde kuulub reeglina ülesannete kogu, millest õpetaja saab määrata nii individuaalselt kui ka kogu klassile ülesandeid koduseks tööks, tunnitööks või ka hindeliseks lahendamiseks. Kõikide ülesannete vastuseid saab õpetaja kontrollida ja hinnata. Paljude ülesannete puhul on õpetajale ette antud õiged vastused.
E-õpikut saavad oma materjaliga täiendada nii õpetajad kui ka õpilased. Õpetaja saab enda lisatu teha kättesaadavaks ka õpilastele.
Väljaandja kinnitab: õpik vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. I OSA
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. |
Looduse teaduslik uurimine
Free chapter! |
1.2. | Inimesed on erinevad |
1.3. | Talveks valmistumine. Viljad ja seemned |
1.4. | Talveks valmistumine. Varuainetega juured |
1.5. | Talveks valmistumine. Mugulad |
1.6. | Talveks valmistumine. Loomad |
1.7. | Köögiviljad |
1.8. | Köögiviljade aretamine |
1.9. | Loomade aretamine |
1.10. | Taimede vajadused |
1.11. | Loomade vajadused. Toit ja õhk |
1.12. | Loomade vajadused. Vesi ja ruum |
1.13. | Inimese toit |
1.14. | Uurime pakendeid |
2. II OSA
Lead |
Chapter |
---|---|
2.1. | Inimene ja loodus. Inimese vajadused |
2.2. | Inimene ja loodus. Mida saame loodusest. Esemed |
2.3. | Inimene ja loodus. Mida saame loodusest. Õhk |
2.4. | Inimene ja loodus. Mida saame loodusest. Vesi |
2.5. | Turvalisus looduses. Loodusjõud. Loomad |
2.6. | Turvalisus. Mikroobid ja viirused |
2.7. | Kasulikud mikroobid |
2.8. | Teraviljad |
2.9. | Koduloomad |
2.10. | Lemmikloomad |
2.11. | Erinevad elupaigad. Tiik ja järv |
2.12. | Erinevad elupaigad. Kallas |
2.13. | Erinevad elupaigad. Raba ja niit |
2.14. | Kasvamine |