Inglise keel 4. klassile
Authors
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-KouvoExercises kit’s authors
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-KouvoPublisher
Included in packages
-
The study kit contains 95 chapters and 1151 exercises of which 958 are in the chapters and 193 in the task exercises.
-
Authors
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-Kouvo -
Exercises kit’s authors
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-Kouvo -
Subject
English -
Grade
Grade 4 -
Kit's language
Estonian -
Publisher
Avita -
Curriculum
National curriculum 2011, National curriculum 2023 -
Included in packages
English: Avita Publishers package for teacher, English: Avita Publishers package for teacher, Erakasutaja 2024/25, Inglise keel: Avita kirjastuse ainepakett, Õpilane 2024/25, Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!, Õpilane 2024/25 – isiklik, Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne, Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne
„High Five!“ on inglise keele algõpetuse sari 1.–6. klassile.
Põnev lugu imeraamatust ja lõbusad pildid tekitavad huvi õppimise vastu. Sarja „High Five!“ õpikuid on võimalik kasutada erineva õppeprogrammi ja erineva taseme korral. Opiqu digimaterjal aitab tunde elavdada ja mitmekesistada. Digiõpik sisaldab animatsioone, helisalvestisi (mh uute sõnade hääldust) ja kultuurivideoid ning viiteid sõnastikesse.
„High Five!“ sobib hästi kõigile. Sari
• pakub abi õpilastele, kes seda vajavad, ja lisamaterjale neile, kellel on suurem huvi keele vastu
• pakub palju lõbusaid mänge ja tegevusi
• sisaldab palju laule ja salmikesi
• julgustab õpilasi juba algusest peale inglise keelt rääkima
• tutvustab mitmekülgselt kultuuri
• pakub digituge nii õpetajale kui ka õpilastele
Iga teema koosneb neljast alateemast ja lõpeb kordamispeatükiga. Alateemad algavad sissejuhatava lauluga. Piltidega esitatud sõnavara ja peamised väljendid on eraldi välja toodud. Peatükis „Go ahead!“ on lisasõnavara. Edasi harjutatakse kaaslasega dialoogis käibefraase ja tuttavaid sõnu. Jutustamisoskuse arendamiseks sobivad alateema avapildid. Tekstid on kaasakiskuvad ja põnevad. Iga teksti sõnad ja väljendid kinnistatakse peatükis „Let’s practise!“ mitmesuguste harjutuste ja Allan Kasuka lauluga. Peatükis „Action!“ õpetatakse lõbusal ja meeleolukal viisil grammatikat. Hääldust õpitakse peatükis „Sounds good!“. Kiiremate õpilaste jaoks on sektsioonis „Go ahead!“ lisamaterjali ja keerulisemaid harjutusi. Õpiku tegelased rott Rosie ja kass Charlie julgustavad lapsi arutlema.
High Five! 4“ õpik algab sissejuhatava peatükiga. Selles käsitletakse tervitus- ja hüvastijätuväljendeid ning numbreid, samuti tutvustatakse Suurbritannia osi, pealinna ja lippu. Samuti mainitakse juba 3. klassis tuttavaks saanud õpiku tegelasi.
„High Five! 4“ käsitleb järgmisi teemasid: igapäevaelu, õppimine ja töö, mina ja teised, vaba aeg, kodu ja lähiümbrus, riigid ja nende kultuur, kodukoht Eesti jms.
Harjutused on koostatud nii, et need sobivad hästi ka iseseisvaks tööks.
Sektsioonides „Discover with Simon and Tom“ ja „Find out“ tutvustatakse Suurbritannia ja USA huviväärsusi ning kultuuri.
1. Module 1. Fresh Start
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. |
Welcome Back!
Free chapter! |
1.2. | The United Kingdom of Great Britain |
2. Module 2. At School
Lead |
Chapter |
---|---|
2.1. | Chapter 1. My School Bag |
2.2. | Go Ahead! Where’s the Notebook? |
2.3. | Back to School! |
2.4. | Let’s Practise! |
2.5. | Sounds Good! [s], [z] and [ʃ] |
2.6. | Chapter 2. At School |
2.7. | Go Ahead! What’s That? Who Is She? |
2.8. | Peek-a-boo! |
2.9. | Let’s Practise! |
2.10. | Action! One Tooth, Ten Teeth |
2.11. | Chapter 3. Pass Me the Ketchup, Please |
2.12. | Go Ahead! Can I Have a Napkin, Please? |
2.13. | Ketchup? |
2.14. | Let’s Practise! |
2.15. | Action! My Friend Has a Kiwi |
2.16. | Chapter 4. Down by the River |
2.17. | Let’s Practise! |
2.18. | Module 2 Review |
3. Module 3. Out and About
Lead |
Chapter |
---|---|
3.1. | Chapter 5. Where Is the Bus Station? |
3.2. | Go Ahead! How Can I Get to the Museum? |
3.3. | Take the Bus! |
3.4. | Let’s Practise! |
3.5. | Action! Who, When, Where, How? |
3.6. | Chapter 6. Numbers (43, 65, 98, ...) |
3.7. | How Much Is the Guitar? |
3.8. | Go Ahead! How Much Are the Drums? |
3.9. | At the Music Shop |
3.10. | Let’s Practise! |
3.11. | Sounds Good! [v], [f] and [w] |
3.12. | Chapter 7. Months and Seasons |
3.13. | Go Ahead! What Can You Do in the Summer? |
3.14. | Silly Seasons |
3.15. | Let’s Practise! |
3.16. | Action! Our Drum |
3.17. | Chapter 8. Lads and Lassies |
3.18. | Let’s Practise! |
3.19. | Module 3 Review |
4. Module 4. Hobbies and Activities
Lead |
Chapter |
---|---|
4.1. | Chapter 9. Ready, Steady, Go! |
4.2. | Go Ahead! Hard or Easy? |
4.3. | Action! Hard, harder, the hardest |
4.4. | Fun and Games |
4.5. | Let’s Practise! |
4.6. | Action! Does She Play Badminton? |
4.7. | Chapter 10. It’s Time to Go to School |
4.8. | Go Ahead! What Time Is It? |
4.9. | Who’s First? |
4.10. | Let’s Practise! |
4.11. | Sounds Good! [tʃ] and [dʒ] |
4.12. | Chapter 11. Download Games |
4.13. | Go Ahead! How Can I Make a Video? |
4.14. | Super Granny |
4.15. | Let’s Practise! |
4.16. | Action! What Does the Baby Do? |
4.17. | Chapter 12. Red, Red Everywhere! |
4.18. | Let’s Practise! |
4.19. | Module 4 Review |
5. Module 5. Near and Far
Lead |
Chapter |
---|---|
5.1. | Chapter 13. Farm Animals |
5.2. | Go Ahead! Look at the Ponies! |
5.3. | High Five Farmers |
5.4. | Let’s Practise! |
5.5. | Action! I Am Riding |
5.6. | Chapter 14. Apples and Bananas |
5.7. | Go Ahead! Guess My Favourite Fruit! |
5.8. | The Alphabet Game |
5.9. | Let’s Practise! |
5.10. | Sounds Good! [t], [θ] and [ð] |
5.11. | Chapter 15. It’s Sunny |
5.12. | Go Ahead! What’s the Weather Like? |
5.13. | Near and Far |
5.14. | Let’s Practise! |
5.15. | Action! It was amazing! |
5.16. | Sounds Good! [b–p], [g–k] and [t–d] |
5.17. | Chapter 16. No Snow in Snowdonia |
5.18. | Let’s Practise! |
5.19. | Module 5 Review |
6. Extras
Lead |
Chapter |
---|---|
6.1. | Extra Texts. London and Scotland |
6.2. | Extra Texts. Liverpool and Wales |
6.3. | High Five! Characters |
7. Festivals
Lead |
Chapter |
---|---|
7.1. | Halloween Party |
7.2. | Merry Christmas! |
7.3. | Be My Valentine |
7.4. | Saint Patrick’s Day |
7.5. | Happy Easter! |
8. Fingertips (Grammar)
Lead |
Chapter |
---|---|
8.1. | Fingertips 1. At School |
8.2. | Fingertips 2. Out and About |
8.3. | Fingertips 3. Hobbies and Activities |
8.4. | Fingertips 4. Near and Far |
8.5. | Sounds Good! |
9. Dictionary
Lead |
Chapter |
---|---|
9.1. | Inglise–eesti sõnastik |
9.2. | Eesti–inglise sõnastik |
10. Additional Material
Lead |
Chapter |
---|---|
10.1. | Definitions |
10.2. | Glossary |
10.3. | Impressum |