Snapmaker CNC seadme kasutamine koolitunnis
Authors
Snapmaker Technology Co., LtdExercises kit’s authors
Lauri SoosaarPublisher
Included in packages
-
The study kit contains 23 chapters and 1 exercises of which 1 are in the chapters and 0 in the task exercises.
-
Authors
Snapmaker Technology Co., Ltd -
Exercises kit’s authors
Lauri Soosaar -
Subject
Technology -
Grade
Grade 4, Grade 5, Grade 6, Grade 7, Grade 8, Grade 9 -
Kit's language
Estonian -
Publisher
Merkuur -
Curriculum
National curriculum 2011 -
Included in packages
Free
Digiõpik "Snapmaker CNC seadme kasutamine koolitunnis" on praktiline Snapmaker 3-1 seadmete kasutamise käsiraamat ja erinevate tunnikavade juhendmaterjal, mis on suunatud moodsa tehnoloogia rakendamiseks põhikooli II ja III kooliastme tehnoloogiaõpetuse tundides.
1. osa. 3D-printimise, lasergraveerimise ja arvjuhtimisega freesimise põhialused, kuidas töötab Snapmakeri kolm-ühes 3D-printer.
2. osa. Kuus õpetajate läbi proovitud 3D-printimise, lasergraveerimise ja arvjuhtimisega freesimise tunnikava, et võtta õppeklassis kasutusele nimetatud tehnoloogiad, mis arendava disainmõtlemist, projektipõhist õppimist ja MATIK-õppe rakendamist erinevatel õppetasanditel.
3. osa. Töötlemisjärgsed tehnoloogiad, mis aitavad õpilaste projekte viia järgmisele tasemele. Soovitused tunnikavade koostamiseks.
Digiõpiku kasutamine koolitunnis aitab õpilastel mõista nüüdisaegse tehnoloogia valdkonna arengusuundumusi ning tehnoloogia ja loodusteaduste seoseid, võimaldab rakendada ja arendada tehnoloogiat loovalt ja innovaatiliselt ning lahendada päriselulisi probleeme kasutades erinevaid materjale ja töövahendeid.
Õppesisu ja seos tehnoloogia ainevaldkonnaga: tehnoloogia igapäevaelus, disain ja joonestamine, materjalid ja nende töötlemine, projektitöö.
Projekti nimi: “Arvjuhitavad seadmed (CNC)” Projekti kestus: 2021-2022 Projektijuht ja toimetaja: Lauri Soosaar, Liis Proos (Merkuur OÜ)
Projekti tegevuse nimi: Digitaalse õppevara arendamine ja avalikuks tegemine Eesti koolidele
Projekti tegevused on ellu viidud struktuuritoetuse “Mitmekesine ja kvaliteetne haridus digitaalse õppevaraga” toel.
1. Alustamine
2. Tunnikavad
3. Kõrgem tase
Lead |
Chapter |
---|---|
3.1. | Siilikujulise pliiatsihoidja valmistamine |
3.2. | Ruumilise maastikumaketi tegemine |
3.3. | Mida kujutab endast disainipõhine õpe? |
3.4. | Miks valida disainipõhine õpe? |
3.5. | Snapmakeri disainipõhise tunnikava mall |
3.6. | Standardid |
4. Mõisted
Lead |
Chapter |
---|---|
4.1. | Mõisted |