Authors
Kristiina Uriko, Vootele Hansen, Margit PärnExercises kit’s authors
Viktoria Marmor, Hanna-Liis Kaarlõp-Nani, Liisi Rannast-Kask, Margit PärnPublisher
-
The study kit contains 34 chapters and 171 exercises of which 53 are in the chapters and 118 in the task exercises.
-
Authors
Kristiina Uriko, Vootele Hansen, Margit Pärn -
Exercises kit’s authors
Viktoria Marmor, Hanna-Liis Kaarlõp-Nani, Liisi Rannast-Kask, Margit Pärn -
Subject
Social studies, human and social sciences, human sciences -
Grade
Grade 6 -
Kit's language
Estonian -
Publisher
Avita -
Curriculum
National curriculum 2011, National curriculum 2023 -
Included in packages
II kooliastme „Inimese ja ühiskonna“ 3. õppekomplekt ühendab paberõpiku ja -töövihiku materjali. Kõige paremini sobib õppekomplekt inimese- ja ühiskonnaõpetuse ühendatud tundidesse, kuid soovi korral saab aineid ka eraldi õpetada. Soovitame 6. klassile.
Sotsiaalvaldkonna õppeainete, s.o inimese- ja ühiskonnaõpetuse eesmärk on käsitleda inimest ja ühiskonda terviklikult. Olulisel kohal on ka lõimumine teiste õppeainetega. Õppekomplekti neljas teemaplokis käsitletakse omavahelist suhtlemist, demokraatliku ühiskonna väärtusi, riigi toimimise põhimõtteid ning tervishoidu ja esmaabi.
Põhiteksti täiendavad selgitavad ja huviäratavad lisatekstid. Materjali omandamist hõlbustavad interaktiivsed ülesanded, rohked illustratsioonid, skeemid ja viited teemakohastele veebilehekülgedele. Samuti saavad nii õpilased kui ka õpetaja enda jaoks olulist teksti esile tõsta ning lisada õpikusse oma materjali. Õpetaja saab enda lisatud materjali muuta kättesaadavaks ka õpilastele. Iga peatüki juurde kuuluvast ülesannete kogust saab õpetaja määrata ülesandeid nii individuaalseks lahendamiseks kui ka tervele klassile kodu- või tunnitööks.
Väljaandja kinnitab: õppekomplekt vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. Üheskoos
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. |
Milleks suhelda?
Free chapter! |
1.2. | Mis suhtlemist mõjutab? |
1.3. | Sõnaline ja mittesõnaline suhtlemine |
1.4. | Oskus suhelda |
1.5. | Suhtlemisstiilid |
1.6. | Rollid |
1.7. | Sõprus |
1.8. | Kokkuvõte |
2. Meie ühiskonna väärtused
Lead |
Chapter |
---|---|
2.1. | Inimõigused |
2.2. | Lapse õigused ja kohustused |
2.3. | Demokraatia |
2.4. | Vabadus |
2.5. | Võrdsus |
2.6. | Ühtekuuluvus ja hoolivus |
2.7. | Kokkuvõte |
3. Valmistun saama täieõiguslikuks kodanikuks
Lead |
Chapter |
---|---|
3.1. | Eesti Vabariik |
3.2. | Kodanikud ja kodanikuühendused |
3.3. | Noorteühingud ja õpilasesindus |
3.4. | Valimised |
3.5. | Võimude lahusus |
3.6. | Parlament |
3.7. | President |
3.8. | Riiklik ja kohalik valitsemine |
3.9. | Kuidas sünnib seadus? |
3.10. | Euroopa Liidu kodanik |
3.11. | Kokkuvõte |
4. Haigused ja õnnetused
Lead |
Chapter |
---|---|
4.1. | Tervis ja haigused |
4.2. | Kuidas toimida õnnetusjuhtumi korral? |
4.3. | Esmaabi, I |
4.4. | Esmaabi, II |
4.5. | Kokkuvõte |
5. Impressum
Lead |
Chapter |
---|---|
5.1. | Impressum |
6. Lisad
Lead |
Chapter |
---|---|
6.1. | Mõisted |
6.2. | Sõnaseletused |