Chapter 1.6 (Bioloogia 7. kl)

Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Access restricted

Access to study materials is restricted. You are not logged in to Opiq.

A valid license for package „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” or „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Chapter topics:

  1. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Mida teevad teadlased, mida tehnoloogid? Märgi küsimuse juurde, kas sellele leiab vastuse teadlane või tehnoloog.
  3. 2. Kirjuta uurimisobjektide juurde neid uurivad bioloogiaharud.
  4. 3. Järjesta loodusteadusliku uurimismeetodi etapid.
  5. 4. Loe tekst läbi ja täida ülesanne.
  6. 5. Kirjuta puuduv elu tunnus. Vali õiged organismide tunnused.
  7. 6. Võrdle seeni (S), taimi (T) ja loomi (L). Märgi, milliseid organisme tunnus iseloomustab.
  8. 7. Võrdle baktereid (B), algloomi (A) ja loomi (L). Märgi, milliseid organisme tunnus iseloomustab.
  9. 8. Kuidas jagavad teadlased organismid rühmadesse, s.o süstemaatikaüksustesse? Täida lüngad.
  10. 9. Märgi need nimetused, mis tähistavad liiki.
  11. 10. Märgi loetelus loodusteadused.

A valid license for package „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” or „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Please wait