Chapter 1.7 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Access restricted

Access to study materials is restricted. You are not logged in to Opiq.

A valid license for package „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” or „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Chapter topics:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Järjesta inimorganismi organiseerituse tasemed, alustades väikseimast. Kirjuta iga joonise juurde number, millist taset see iseloomustab.
  3. 2. Kirjuta iga mõiste juurde definitsioon.
  4. 3. Vali iga ülesande juurde elundkond, mis seda ülesannet täidab.
  5. 4. Märgi naha ülesanded.
  6. 5. Kuidas nahk kaitseb organismi? Vali õige variant.
  7. 6. Kirjuta viidatud luude nimetused.
  8. 7. Kirjuta viidatud lihaste nimetused.
  9. 8. Lihaste liigid. Mis iseloomustab inimese eri liiki lihaseid? Lohista numbrid õigesse kohta.
  10. 9. Lihaste töö. Märgi õiged variandid.
  11. 10. Nikastus ja nihestus. Mis iseloomustab nihestust, mis nikastust, mis mõlemat?

A valid license for package „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” or „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Please wait