Chapter 6.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Access restricted

Access to study materials is restricted. You are not logged in to Opiq.

A valid license for package „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” or „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Chapter topics:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Kirjuta mehe suguelundite nimetused (kõik ainsuses).
  3. 2. Kirjuta naise suguelundite nimetused (kõik ainsuses).
  4. 3. Naise ja mehe suguelundite ülesanded. Tee õige valik.
  5. 4. Märgi, kas tunnus iseloomustab sperme, munarakke või mõlemaid. Vasta küsimustele.
  6. 5. Kirjuta viidatud osade nimetused.
  7. 6. Platsenta vahendusel toimub pidev ainete vahetus ema ja loote vahel. Mis liigub emalt lootele ja mis lootelt emale, millised ained liiguvad mõlemas suunas?
  8. 7. Märgi, kas väide on õige või vale. Paranda valed väited.
  9. 8. Kõik inimesed ei saa lapsi. Kirjuta näiteid, miks võivad mehed viljatud olla ja miks naised.
  10. 9. Mis võib põhjustada lapse (loote, idulase) väärarenguid enne sündi? 
  11. 10. Rasestumise vältimiseks on mitu meetodit, millest kõik pole ühtviisi tõhusad. Kirjuta iga meetodi juurde, kas see on usaldusväärne (hoiab ära rasestumise) ja kuidas see toimib.

A valid license for package „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” or „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” is required to use the kit. Click the link with the package name to learn more about the package and order a license.

If you have a valid license, log in to view the chapter.

Please wait