Chapter 4.2 (Inimeseõpetus 1. kl)

Hambad

1. SUU

Mis on pildil? Näita ja nimeta.

Praktiline tegevus

Minu suu. Peegli juures suu osade vaatlus, nende nimetused (keel, hambad) ja otstarve.

Mäng „Peegel“. Lapsed on paarides. Üks liigutab oma nägu (suud), teine püüab samamoodi teha.

SUU

HUULED

HAMBAD

KEEL

Ülesanne 1

  1. Missugused hambad on 1. pildil
  2. Missugused hambad on 2. pildil? Mis võis nende hammastega juhtuda?
  3. Millised hambad sulle meeldivad? Vali sobiv vastus.

1.

  • JAH
  • EI

2.

  • JAH
  • EI

Ülesanne 2

  1. Mis toit on pildil? Näita ja nimeta.
  2. Hambad peavad olema tugevad. Selleks pead sööma õiget toitu. Mis on hammastele hea?
  3. Vali jah- või ei-pöial.

2. MARI PESEB HAMBAID

Vaata filmi, kuidas Mari hambaid peseb.

Praktiline tegevus

Hammaste pesemine koolis. Lapsed võtavad kodust kaasa vajalikud vahendid.

3. HAMBA-PESU

1. Vaata slaide. Mis on pildil? Nimeta.

2. Igal hommikul ja õhtul tuleb kindlasti hambaid pesta. Mida on sul hammaste pesemiseks vaja? Vajuta pildile.

3. Mis pildid valisid? Nimeta. Mida sa teed selle asjaga?

4. HAMBAARSTI JUURES

  1. Kuula: Mari koolis töötab ka hambaarst. Kõik lapsed käivad hambaarsti juures.
    ​Hambaarst kontrollib, kas hambad on terved.
  2. Vaata pilti. Kuula õpetaja juttu. (Õpetaja kirjeldab, mis toimub hambaarsti kabinetis.)

Tegevus. Hambaravikabineti külastamine, hambaarstiga tutvumine.

Ülesanne 3

  1. Mida tunneb laps pildil? (Mis näoga on laps pildil?) Näita ja nimeta.
  2. Mari klassi lapsed lähevad hambaarsti juurde alati hea meelega. Nad on rõõmsad. Hambaarst vaatab, et hambad oleksid terved. Leia rõõmus nägu. Vajuta sellele pildile.

5. TERVISLIK TOIT

Hammastele ei meeldi magus. Hambad on terved siis, kui sööd õiget toitu.

1. Vaata slaide. Mis on pildil? Nimeta.

2. Vali sobiv hammas.

KARTUL

6. HAMBA-HARI

Mis on pildil? Milleks sa seda asja kasutad? Millal sa seda asja kasutad?

Värvi õpetaja korralduste järgi.

Tööleht

Please wait