Õppekomplekt (Bioloogia 7. kl)

Bioloogia 7. klassile

Autorid
Külli Relve, Anne Kirk, Arvo Tuvikene, Piret Pappel, Elari Hain, Eve Mägi, Aime Randveer, Ülle Kollist
Ülesannetekogu autorid
Külli Relve, Edith Maasik, Helle Järvalt, Aiki Jõgeva, Merike Kilk, Ana Valdmann, Evi Piirsalu
Väljaandja
Avita

1. Bioloogia uurimisvaldkond

Järg
Peatükk
1.1. Mis on teadus?
Tasuta tutvumiseks!
1.2. Uurimismeetodid
1.3. Mis on elu ja kuidas see avaldub eri organismi­rühmadel?
1.4. Miks ja kuidas jaotatakse organisme?
1.5. Mõtle ja tegutse
1.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

2. Selgroogsete loomade tunnused

Järg
Peatükk
2.1. Selgroogsed ja selgrootud loomad
2.2. Meeled on aknaks maailma
2.3. Kalad on kohastunud eluks vees
2.4. Miks on kalad tähtsad?
2.5. Mille järgi tunned kahepaikset?
2.6. Miks on kahepaiksed tähtsad?
2.7. Mõtle ja tegutse
2.8. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
2.9. Kas kõik roomajad roomavad?
2.10. Miks on roomajad tähtsad?
2.11. Linnud on kohastunud lendama
2.12. Miks on linnud tähtsad?
2.13. Miks on imetajad karvased?
2.14. Miks on imetajad tähtsad?
2.15. Mõtle ja tegutse
2.16. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

3. Selgroogsete loomade aine- ja energiavahetus

Järg
Peatükk
3.1. Aine- ja energia­vahetus. Miks on vaja toitu seedida?
3.2. Mida keegi sööb?
3.3. Kuidas loomad hingavad?
3.4. Miks peab veri ringlema?
3.5. Miks on hea, kui keha on soe?
3.6. Kuidas rasked ajad üle elatakse?
3.7. Mõtle ja tegutse
3.8. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

4. Selgroogsete loomade paljunemine ja areng

Järg
Peatükk
4.1. Kuidas selgroogsed loomad paljunevad?
4.2. Mis saab viljastatud munarakust?
4.3. Moondega areng
4.4. Kes hoolitsevad järglaste eest?
4.5. Mõtle ja tegutse
4.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

5. Lisad

Järg
Peatükk
5.1. Selgroogsete loomade tunnused
5.2. Mikroskoobi osad ja preparaadi valmistamine
5.3. Loodus­teaduslik uurimis­meetod
5.4. Impressum

6. Lisad

Järg
Peatükk
6.1. Mõisted
Palun oota