Autorid
Vincent Bittighoffer, Jèrôme Prouzat, Hervè Riou, Madis ArmÜlesannetekogu autorid
Madis Arm, Kadri EritVäljaandja
-
Õppekomplektis on 26 peatükki ning 133 ülesannet, millest 55 on õpikus ja 78 ülesannetekogus.
-
Autorid
Vincent Bittighoffer, Jèrôme Prouzat, Hervè Riou, Madis Arm -
Ülesannetekogu autorid
Madis Arm, Kadri Erit -
Aine
Tehnoloogiaõpetus -
Klass
8. klass -
Teose keel
Eesti keel -
Väljaandja
Avita -
Õppekava
Riiklik õppekava 2011 -
Kuulub paketti
E-õpik ühendab endas Avita kahes osas ilmunud õpiku ja töövihiku. E-õpik on jagatud teemaplokkideks, mis omakorda koosnevad peatükkidest. Täiendatud ja parandatud materjal on esitatud eakohaselt ja huviäratavalt. Iga peatükk algab oluliste mõistetega. Aine lihtsamaks omandamiseks on e-õpikus senisest rohkem fotosid, illustratsioone ja videoid. Põhitekstist eristuvad huvitavate faktidega lisatekstid. Käsitletavate teemade paremaks omandamiseks on õpikus teaduse ja tehnika arengu näiteid, ülesandeid ning praktilisi rühma- ja individuaaltöid.
8. klassis keskendutakse eelkõige koduses majapidamises kasutatavate tehniliste seadmete töö iseloomustamisele ja tundma õppimisele. Rõhutatakse ka energia ning materjali säästmise olulisust tootmises ja tarbimises. Seejuures tutvustatakse ökoloogilist käitumisviisi ning praktilisi säästmislahendusi.
E-õpikus on õppeteksti kõrval peale illustreeriva materjali veel küsimused ja ülesanded, mis aitavad õpilasel loetut kinnistada ja tekstist arusaamist kontrollida.
Iga peatüki juurde kuulub ülesannete kogu, millest õpetaja saab määrata nii individuaalselt kui ka kogu klassile ülesandeid koduseks tööks, tunnitööks või ka hindeliseks lahendamiseks. Ülesanded arendavad nii loovust kui ka tehnilist mõtlemist. Kõikide ülesannete vastuseid saab õpetaja kontrollida ja hinnata. Faktipõhiste ülesannete puhul on õpetajale ette antud õiged vastused.
E-õpikut saavad oma materjaliga täiendada nii õpetajad kui ka õpilased. Õpetaja saab enda lisatu teha kättesaadavaks ka õpilastele.
Väljaandja kinnitab: õpik vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. Miks kasutatakse just sellist lahendust?
Järg |
Peatükk |
---|---|
1.1. | Tehnika kodus |
1.2. | Otstarve ja nõuded |
1.3. | Seadme hinna kujunemine |
1.4. |
Seadme energiaahel
Tasuta tutvumiseks! |
1.5. | Seadme infoahel |
2. Mis materjalist seadmeid valmistatakse?
Järg |
Peatükk |
---|---|
2.1. | Materjali omadused |
2.2. | Materjali vormimine |
2.3. | Materjali hind ja keskkonnamõju |
3. Kuidas energiat mõistlikumalt tarbida?
Järg |
Peatükk |
---|---|
3.1. | Energia tarbimine |
3.2. | Soojus taastuvast energiast |
3.3. | Energiatarbimise reguleerimine |
4. Kuidas tehnika on aja jooksul arenenud?
Järg |
Peatükk |
---|---|
4.1. | Erinevad tehnilised lahendused |
4.2. | Tehniliste lahenduste areng |
5. Kuidas seadmed töötavad?
Järg |
Peatükk |
---|---|
5.1. | Tööpingid |
5.2. | Tööpingi kasutamine |
5.3. | Elektrienergia |
5.4. | Seadmed |
5.5. | Signaali edastamine |
6. Kuidas seadmeid valmistatakse?
Järg |
Peatükk |
---|---|
6.1. | Raalprojekteerimine |
6.2. | Tööplaani koostamine |
6.3. | Töökoht |
6.4. | Valmistamine |
6.5. | Tootmise kontrollimine |
7. Lisad
Järg |
Peatükk |
---|---|
7.1. | Impressum |
7.2. | Mõisted |
7.3. | Sõnaseletused |