-
Õppekomplektis on 64 peatükki ning 2 ülesannet, millest 0 on õpikus ja 2 ülesannetekogus.
-
Õppekomplekti tüüp
Õpetajaraamat -
Autorid
Katre Talviste, Kätlin Vainola -
Aine
Kirjandus -
Klass
8. klass -
Teose keel
Eesti keel -
Väljaandja
Avita -
Õppekava
Riiklik õppekava 2011 -
Kuulub paketti
—
8. klassi kirjanduse e-tund on koostatud V. Kivisilla, P. Ratassepa, J. Rooste ja M. Aruvee õppekomplekti põhjal ning sisaldab: 70 ainetunni materjali; metoodiliselt mitmekesiste ja haaravate kirjandustundide näidisülesehitust; põhjalikku konspekti (abimaterjal arutelu- ja loovülesannete juhendamiseks ning mõistete selgitamiseks ja kinnistamiseks, taustateadmised käsitletavate autorite ja teoste kohta jm oluline info õpetajale; väärtuskasvatust toetav õppematerjal; diferentseeritud õpiülesanded) rohkelt illustratiivset materjali: slaidid ja fotod, katkendid lavastustest ja telesaadetest, kuulamispalad (raadiosaated, ilukirjandustekstid, laulud); õppekavas toodud soovituslike tervikteoste käsitlemise tunde; loovtööde ja iseseisvate ülesannete juhiseid; lugemissoovitusi nii õpetajale kui ka õpilastele; töökava, mida saab kohandada ja muuta.
Põhiteemad:
1. Kirjandus kui kunst Kunst kirjanduses. Loodus kirjanduses. Kunstiajalugu kirjanduses. Ilukirjandus.
2. Juttude võluvägi Rahvapärimus. Luule. 20. sajandi Ameerika noortekirjandus. 3. Kirjandus ja ühiskond Ühiskonna teemad kirjanduses. Realistlik ühiskonnakriitiline romaan.
4. Pahad on pahad ja head on head? Kriminaalkirjandus. Ulmekirjandus.
5. Teatrimaailmad Euroopa ja Eesti teater.
1. Töökava ja e-tunni tutvustus
Järg |
Peatükk |
---|---|
1.1. | Töökava |
1.2. | E-tunni tutvustus |
2. I. Kirjandus kui kunst
3. II. Juttude võluvägi
Järg |
Peatükk |
---|---|
3.1. | Jutu juured |
3.2. | Muinasjutud |
3.3. | Muinasjuttude liigid |
3.4. | Kes teisele auku kaevab, see ise sisse kukub |
3.5. | Muistendid |
3.6. | Kuidas maailm alguse sai... |
3.7. | Naer on terviseks |
3.8. | Linnalegendid |
3.9. | Loovtöö tund. Projektitööde esitlus |
4. III. Kirjanduse lohutus
Järg |
Peatükk |
---|---|
4.1. | Kirjandus aitab elada |
4.2. | Iseendaga vastamisi |
4.3. | Iseendaks jäämine |
4.4. | Hingemaastikel |
4.5. | Töö tervikteosega. Teema kokkuvõte |
4.6. | Klassikirjand |
4.7. | Kordamine. „Jõululaul proosas“ |
5. IV. Kirjandus ja ühiskond
Järg |
Peatükk |
---|---|
5.1. | Kirjandus ja ühiskond |
5.2. | Käsikirjad ei põle |
5.3. | Realistlik pilt ühiskonnast |
5.4. | Ühiskonna küüsis |
5.5. | Ühiskonnakriitika teravad nooled |
5.6. | Mõistete kinnistamine |
5.7. | Põgenemine oma maailma |
5.8. | Kuidas kirjandus aitab ühiskonda mõista? |
6. V. Pahad on pahad ja head on head?
Järg |
Peatükk |
---|---|
6.1. | Paeluv pahelisus |
6.2. | Lugu paberil ja ekraanil |
6.3. | Need reetlikud jäljed |
6.4. | Teisipäevaklubi lood |
6.5. | Sassis suhted ja surnud koer |
6.6. | Teema kokkuvõte |
7. VI. Kuidas me edasi elame ehk ulmekirjanduse ilushirmus unenägu
Järg |
Peatükk |
---|---|
7.1. | Kuhu me suundume? |
7.2. | Mis oleks, kui... |
7.3. | Kirjandus hoiatab |
7.4. | Kui ajataju kaob ... |
7.5. | Mina, robot |
7.6. | Ettekande koostamine |
8. VII. Teatrimaailmad
Järg |
Peatükk |
---|---|
8.1. | Teatrimaailmad |
8.2. | Euroopa teatri sünd |
8.3. | Eesti teatri sünd |
8.4. | Esimesed sammud teatriteel |
8.5. | Teater kõneleb meiega mitmes keeles |
8.6. | Teater teatris |
8.7. | Väljamõeldud lavategelikkus |
8.8. | Raamat ärkab ellu teatrilaval |
8.9. | Inimene on teatri keskpunktis |
8.10. | Kunstielamus ja selle jagamine |
9. Kokkuvõte
Järg |
Peatükk |
---|---|
9.1. | Töö teostega. Kordamine |
10. Lisad
Järg |
Peatükk |
---|---|
10.1. | Impressum |