Peatükk 3.2 (География для гимн., I)

Международ­ные компании

Ligipääs piiratud

Ligipääs õppesisule on piiratud. Sa ei ole Opiqusse sisse logitud.

Selle õpiku kasutamiseks on vaja kehtivat paketi „Erakasutaja 2024/25”, „Geograafia gümnaasiumile õpetajale”, „Geograafia gümnaasiumile õpilasele”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” või „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” litsentsi. Paketiga tutvumiseks ja litsentsi tellimiseks kliki paketi linki.

Kui sul on kehtiv litsents, logi peatüki nägemiseks sisse.

Peatüki alateemad:

  1. Международ­ные компании
  2. Понятие международной компании
  3. Этапы развития международных компаний
  4. Размещение международных компаний
  5. Преимущества и недостатки международных компаний
  6. Рейтинги международных компаний
  7. Подумайте! 
  8. Определения 

Selle õpiku kasutamiseks on vaja kehtivat paketi „Erakasutaja 2024/25”, „Geograafia gümnaasiumile õpetajale”, „Geograafia gümnaasiumile õpilasele”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” või „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne” litsentsi. Paketiga tutvumiseks ja litsentsi tellimiseks kliki paketi linki.

Kui sul on kehtiv litsents, logi peatüki nägemiseks sisse.

Palun oota