Tekijät
Pilvi KulaTehtäväkokoelman tekijät
Pilvi KulaKustantamo
-
Oppimateriaali sisältää 111 lukua ja 298 tehtävää, joista 135 sijaitsee kirjan luvuissa ja 163 opettajan tehtäväkokoelmassa.
-
Tekijät
Pilvi Kula -
Tehtäväkokoelman tekijät
Pilvi Kula -
Aine
Viro, matematiikka, luonnontiede -
Luokka
Esikoulu -
Teoksen kieli
Viro -
Kustantamo
Koolibri -
Opetussuunnitelma
Valtakunnallinen opetussuunnitelma 2011 -
Kuuluu paketteihin
"Valmistume kooliks" komplekt koosneb aabitsast ja töövihikutest.
Aabits on mõeldud 5–7-aastastele lastele, kes alustavad lugema õppimist.
Aabitsas on lähtutud traditsioonilisest õpetusmeetodist, mis eeldab häälik-täht vastavuse omandamist, tähtede nimetuste õppimist, häälikute silpideks ja silpide sõnadeks ühendamise ning sõnadest lausete koostamise oskuse omandamist.
Aabits toetub kesksetele väärtustele: kodumaa ja emakeele austamine, perekonna kokkukuuluvus, koduümbruse loodus ja loomad, kultuurisaavutused. Põhiprintsiibiks on lapsekesksus ja -pärasus, õppimine lapsele jõukohaste ülesannete kaupa ja koduloolisus. Aabits jälgib aastaaegade vaheldumist ning eesti inimeste tegemisi.
Mitmekesine materjal võimaldab õpetajal tööd teha erineva võimekusega lastega.
Lugemisoskuse omandamist, kõnearendust ja sõnavara laiendamist toetab teemakohane pildivalik.
Tööülesannete koostamisel on arvestatud õppe- ja kasvatustegevuse eesmärkidest lähtuvaid nõudeid ja ainetevahelisi seoseid. See toetab lapse loomulikku huvi hankida teadmisi ja saada kogemusi ümbritseva elu, looduse ja ühiskonnanähtuste kohta ning on abiks ümbritseva maailma mõistmisel ja tervikliku maailmapildi kujunemisel.
Õpisisu valikul on lähtutud elulähedusest (koduloolisuse põhimõtetest), mida on püütud rakendada kõigi ainevaldkondade käsitlemisel. Töövihiku läbivad teemad on kodu, koduümbruse loodus ja loomad, inimese eluolu ja tegevus. Nende teemade puhul tuuakse esile inimese ja tema elukeskkonna vahelisi seoseid aastaaegade taustal, inimese ja looduse ühtekuuluvust rõhutades.
Olulisel kohal on ka eriharjutused, mis toetavad lapse psüühiliste protsesside – taju, mälu, mõtlemise – arendamist ja õppimise alusoskuste, vaatlus- ja kuulamisoskuse, võrdlemis-, järjestamis-, loendamis-, mõõtmis- ja rühmitamisoskuse kujundamist.