-
Oppimateriaali sisältää 33 lukua ja 251 tehtävää, joista 144 sijaitsee kirjan luvuissa ja 107 opettajan tehtäväkokoelmassa.
-
Tekijät
Helle Anijärv, Piret Seedre -
Tehtäväkokoelman tekijät
Helle Anijärv, Piret Seedre, -
Aine
Luonnontiede -
Luokka
9. luokka -
Teoksen kieli
Viro -
Kustantamo
SA Innove, HARNO -
Opetussuunnitelma
Peruskoulun yksinkertaistettu valtakunnallinen opetusohjelma 2010 -
Kuuluu paketteihin
Ilmainen
9. klassi loodusõpetuse õppematerjal koosneb kolme osalisest digiõpikust ja töölehtedest, mis on esitatud iga teema lõpus. Digiõpik sisaldab tekste, graafilisi ja multimeediumi elemente ning on suuremal või vähemal määral interaktiivne.
Lihtsustatud õppes ei ole digitaalne õppematerjal õppetundi täitev õpilase iseseisva töö võimalus, vaid see on õppetunni üks osa: õppetekst koos näitlikustamisega teema tutvustamisel ja/või ülesanded omandatud teadmiste kinnistamisel. Digiõpikut kasutades on vajalik arvestada õpilaste lugemisoskust, eelkõige teksti mõistmise oskust. Lisaks arvutist õppele on soovitatav lugeda teabetekste paberkandjalt, esitada täiendavaid selgitusi või üldistusi ja kokkuvõtteid tahvlil, rakendada avastus- ja õuesõpet, praktilist tegevust, koostada referaate, esitlusi jm.
1. Rakud, koed, elundid
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
1.1. | Inimese rakud, koed ja elundid |
1.2. | Inimese elundid ja elundkonnad |
1.3. | Nahk. Naha ehitus ja ülesanded |
1.4. | Naha hooldamine |
2. Tugi- ja liikumiselundkond
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
2.1. | Inimese luustik |
2.2. | Inimese lihased |
2.3. | Kuidas olla tugev |
3. Vereringe
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
3.1. | Vereringeelundkond ja südame ehitus |
3.2. | Veresooned, vere liikumine organismis |
3.3. | Veri |
3.4. | Veresoonkonna haigused ja nende vältimine |
3.5. | Inimese immuunsüsteem |
4. Hingamine
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
4.1. | Hingamiselundkonna ehitus ja talitlus |
5. Seedimine ja eritamine
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
5.1. | Inimese seedeelundkonna ehitus ja talitlus |
5.2. | Organismi energiavajadus. Tervislik toitumine |
5.3. | Ebatervislik toitumine ja toitumishäired |
5.4. | Erituselundid. Jääkainete eemaldamine |
6. Paljunemine ja areng
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
6.1. | Suguelundkonna ehitus ja talitlus |
6.2. | Uue elu teke ja areng |
6.3. | Inimese elukaar |
6.4. | Mis ohustab loodet? Raseduse vältimine. Suguhaigused. |
7. Talitluste regulatsioon
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
7.1. | Närvisüsteemi ehitus |
7.2. | Närvisüsteemi talitlus. Närvisüsteemi kahjustavad tegurid. |
7.3. | Sisenõrenäärmed |
7.4. | Inimene kui tervik |
8. Infovahetus väliskeskkonnaga
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
8.1. | Meeleelundid. Silma ehitus ja talitlus |
8.2. | Kuidas me näeme? Nägemishäired |
8.3. | Kõrv on kuulmis- ja tasakaaluelund |
8.4. | Haistmine ja maitsmine |
9. Õpetajale
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
9.1. | Sõnaseletused |
9.2. | Metoodilised juhised õpetajale õppevara kasutamiseks |
9.3. | Loodusõpetus 9. klassile, I osa (print-pdf) |
9.4. | Impressum |