Tekijät
Kristiina Uriko, Vootele Hansen, Margit PärnTehtäväkokoelman tekijät
Viktoria Marmor, Hanna-Liis Kaarlõp-Nani, Liisi Rannast-Kask, Margit PärnKustantamo
-
Oppimateriaali sisältää 34 lukua ja 171 tehtävää, joista 53 sijaitsee kirjan luvuissa ja 118 opettajan tehtäväkokoelmassa.
-
Tekijät
Kristiina Uriko, Vootele Hansen, Margit Pärn -
Tehtäväkokoelman tekijät
Viktoria Marmor, Hanna-Liis Kaarlõp-Nani, Liisi Rannast-Kask, Margit Pärn -
Aine
Yhteiskuntaoppi, terveystieto ja yhteiskuntaoppi, terveystieto -
Luokka
6. luokka -
Teoksen kieli
Viro -
Kustantamo
Avita -
Opetussuunnitelma
Valtakunnallinen opetussuunnitelma 2011, Valtakunnallinen opetussuunnitelma 2023 -
Kuuluu paketteihin
II kooliastme „Inimese ja ühiskonna“ 3. õppekomplekt ühendab paberõpiku ja -töövihiku materjali. Kõige paremini sobib õppekomplekt inimese- ja ühiskonnaõpetuse ühendatud tundidesse, kuid soovi korral saab aineid ka eraldi õpetada. Soovitame 6. klassile.
Sotsiaalvaldkonna õppeainete, s.o inimese- ja ühiskonnaõpetuse eesmärk on käsitleda inimest ja ühiskonda terviklikult. Olulisel kohal on ka lõimumine teiste õppeainetega. Õppekomplekti neljas teemaplokis käsitletakse omavahelist suhtlemist, demokraatliku ühiskonna väärtusi, riigi toimimise põhimõtteid ning tervishoidu ja esmaabi.
Põhiteksti täiendavad selgitavad ja huviäratavad lisatekstid. Materjali omandamist hõlbustavad interaktiivsed ülesanded, rohked illustratsioonid, skeemid ja viited teemakohastele veebilehekülgedele. Samuti saavad nii õpilased kui ka õpetaja enda jaoks olulist teksti esile tõsta ning lisada õpikusse oma materjali. Õpetaja saab enda lisatud materjali muuta kättesaadavaks ka õpilastele. Iga peatüki juurde kuuluvast ülesannete kogust saab õpetaja määrata ülesandeid nii individuaalseks lahendamiseks kui ka tervele klassile kodu- või tunnitööks.
Väljaandja kinnitab: õppekomplekt vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. Üheskoos
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
1.1. |
Milleks suhelda?
Tutustu ilmaiseksi! |
1.2. | Mis suhtlemist mõjutab? |
1.3. | Sõnaline ja mittesõnaline suhtlemine |
1.4. | Oskus suhelda |
1.5. | Suhtlemisstiilid |
1.6. | Rollid |
1.7. | Sõprus |
1.8. | Kokkuvõte |
2. Meie ühiskonna väärtused
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
2.1. | Inimõigused |
2.2. | Lapse õigused ja kohustused |
2.3. | Demokraatia |
2.4. | Vabadus |
2.5. | Võrdsus |
2.6. | Ühtekuuluvus ja hoolivus |
2.7. | Kokkuvõte |
3. Valmistun saama täieõiguslikuks kodanikuks
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
3.1. | Eesti Vabariik |
3.2. | Kodanikud ja kodanikuühendused |
3.3. | Noorteühingud ja õpilasesindus |
3.4. | Valimised |
3.5. | Võimude lahusus |
3.6. | Parlament |
3.7. | President |
3.8. | Riiklik ja kohalik valitsemine |
3.9. | Kuidas sünnib seadus? |
3.10. | Euroopa Liidu kodanik |
3.11. | Kokkuvõte |
4. Haigused ja õnnetused
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
4.1. | Tervis ja haigused |
4.2. | Kuidas toimida õnnetusjuhtumi korral? |
4.3. | Esmaabi, I |
4.4. | Esmaabi, II |
4.5. | Kokkuvõte |
5. Impressum
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
5.1. | Impressum |
6. Lisad
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
6.1. | Mõisted |
6.2. | Sõnaseletused |