Luku 1.6 (Bioloogia 7. kl)

Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Pääsy rajoitettu

Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.

Luvun alateemat:

  1. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Mida teevad teadlased, mida tehnoloogid? Märgi küsimuse juurde, kas sellele leiab vastuse teadlane või tehnoloog.
  3. 2. Kirjuta uurimisobjektide juurde neid uurivad bioloogiaharud.
  4. 3. Järjesta loodusteadusliku uurimismeetodi etapid.
  5. 4. Loe tekst läbi ja täida ülesanne.
  6. 5. Kirjuta puuduv elu tunnus. Vali õiged organismide tunnused.
  7. 6. Võrdle seeni (S), taimi (T) ja loomi (L). Märgi, milliseid organisme tunnus iseloomustab.
  8. 7. Võrdle baktereid (B), algloomi (A) ja loomi (L). Märgi, milliseid organisme tunnus iseloomustab.
  9. 8. Kuidas jagavad teadlased organismid rühmadesse, s.o süstemaatikaüksustesse? Täida lüngad.
  10. 9. Märgi need nimetused, mis tähistavad liiki.
  11. 10. Märgi loetelus loodusteadused.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.

Odota