Luku 1.7 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Pääsy rajoitettu

Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.

Luvun alateemat:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Järjesta inimorganismi organiseerituse tasemed, alustades väikseimast. Kirjuta iga joonise juurde number, millist taset see iseloomustab.
  3. 2. Kirjuta iga mõiste juurde definitsioon.
  4. 3. Vali iga ülesande juurde elundkond, mis seda ülesannet täidab.
  5. 4. Märgi naha ülesanded.
  6. 5. Kuidas nahk kaitseb organismi? Vali õige variant.
  7. 6. Kirjuta viidatud luude nimetused.
  8. 7. Kirjuta viidatud lihaste nimetused.
  9. 8. Lihaste liigid. Mis iseloomustab inimese eri liiki lihaseid? Lohista numbrid õigesse kohta.
  10. 9. Lihaste töö. Märgi õiged variandid.
  11. 10. Nikastus ja nihestus. Mis iseloomustab nihestust, mis nikastust, mis mõlemat?

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.

Odota