Luku 4.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Pääsy rajoitettu

Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.

Luvun alateemat:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Defineeri mõisted.
  3. 2. Lohista sisenõrenäärmete nimetuste numbrid õigesse kohta.
  4. 3. Sisenõrenäärmed toodavad hormoone, mil igaühel on oma ülesanne. Vali, milline sisenõrenääre millist hormooni toodab.
  5. 4. Kirjuta lünkadesse õiged hormoonid (omastavas käändes).
  6. 5. Kirjuta viidatud osade nimetused ja lõpeta laused.
  7. 6. Kirjuta punktiirile, milline närvisüsteemi osa seda ülesannet täidab, vali loetelust õige nimetus. 
  8. 7. Refleksikaar
  9. 8. Omandatud ja kaasasündinud refleksid. 
  10. 9. Närvisüsteemi kahjustavad ained
  11. 10. Uimastite mõju organismile

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.

Odota