Luku 5.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Pääsy rajoitettu

Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.

Luvun alateemat:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Kirjuta viidatud silma osad. Vasta küsimusele.
  3. 2. Lohista kõrvaosade nimetused õigesse kohta. Vasta küsimusele.
  4. 3. Vali silma osa, mis seda ülesannet täidab.
  5. 4. Lohista lühi- ja kaugelenägeva silma juurde õige nimetus ja tunnused.
  6. 5. Vasta küsimustele.
  7. 6. Kirjuta lünka, milline kõrva osa seda ülesannet täidab.
  8. 7. Millise teekonna läbivad helilained väliskeskkonnast sisekõrva liikudes? Alusta kõrvalestast.
  9. 8. Meil on kaks silma ja kaks kõrva. Mis kasu sest on?
  10. 9. Kuidas tekib aisting? Vali õige variant.
  11. 10. Vasta küsimustele.
  12. 11. Kirjuta, kuidas hoida silmi ja kõrvu, et kauem hästi näha ja kuulda.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.

Odota