Luku 6.6 (Bioloogia 9. kl)

Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Pääsy rajoitettu

Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.

Luvun alateemat:

  1. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Kirjuta mehe suguelundite nimetused (kõik ainsuses).
  3. 2. Kirjuta naise suguelundite nimetused (kõik ainsuses).
  4. 3. Naise ja mehe suguelundite ülesanded. Tee õige valik.
  5. 4. Märgi, kas tunnus iseloomustab sperme, munarakke või mõlemaid. Vasta küsimustele.
  6. 5. Kirjuta viidatud osade nimetused.
  7. 6. Platsenta vahendusel toimub pidev ainete vahetus ema ja loote vahel. Mis liigub emalt lootele ja mis lootelt emale, millised ained liiguvad mõlemas suunas?
  8. 7. Märgi, kas väide on õige või vale. Paranda valed väited.
  9. 8. Kõik inimesed ei saa lapsi. Kirjuta näiteid, miks võivad mehed viljatud olla ja miks naised.
  10. 9. Mis võib põhjustada lapse (loote, idulase) väärarenguid enne sündi? 
  11. 10. Rasestumise vältimiseks on mitu meetodit, millest kõik pole ühtviisi tõhusad. Kirjuta iga meetodi juurde, kas see on usaldusväärne (hoiab ära rasestumise) ja kuidas see toimib.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.

Odota