Luku 3.5 (Tehnoloogia)

Snapmakeri disainipõhise tunnikava mall

Teema

Aste

Raskusaste

Ajaline kestus

Sissejuhatus

Eesmärgid

Vajalikud oskused

Õpetajad peavad eelnevalt arvestama, milliseid teadmisi õpilastelt nõutakse, et nad saaksid klassi ühesuguse taseme tagamiseks omandada selle teema jaoks vajalikud põhioskused ja -teadmised.

Ette- valmistamine

Õpetajad peavad ette valmistama materjali kogu klassi jaoks, sealhulgas materjalid õpetajale ja õpilastele ning riistvara ja tarkvara ressursid.

Õpetamisprotseduur

1

Empaatia rakendamine

Õpetajad loovad õppimiseks vajaliku atmosfääri, süvendavad õpilaste empaatiavõimet, et nad oleksid võimelised projektide kavandamisel ja probleemide lahendamisel lähtuma kasutajate vaatepunktist.

2

Määratlemine

Selgitage välja kasutaja probleemid ja vajadused, leidke õige lahendus.

3

Ideede genereerimine

Enne mudeli kavandamist peab välja selgitama kõik parameetrid.

4

Prototüüp

Mudeli disainimine

1. etapp. Tarkvara ettevalmistamine

3D-printimine, lasergraveerimine ja CNC-freesimine vajavad mudelite disainimisel mitmesuguse tarkvara kasutamist, seega peavad õpilased enne tunni algust need alla laadima ning õppima nende kasutamist.

2. etapp. Mudeli disainimine

3. etapp. Faili eksportimine

Faili töötlemine

G-koodis failide genereerimine ja eksportimine

Mudeli töötlemine

1. etapp. Ohutusjuhised

2. etapp. Ettevalmistamine

3. etapp. Töö

4. etapp Mudeli kokkupanek

5

Katsetamine/esitlus

6

Arutelu

7

Täiustamine

Odota