Teema | Aste | ||
Raskusaste | Ajaline kestus | ||
Sissejuhatus | |||
Eesmärgid | |||
Vajalikud oskused | Õpetajad peavad eelnevalt arvestama, milliseid teadmisi õpilastelt nõutakse, et nad saaksid klassi ühesuguse taseme tagamiseks omandada selle teema jaoks vajalikud põhioskused ja -teadmised. | ||
Ette- valmistamine | Õpetajad peavad ette valmistama materjali kogu klassi jaoks, sealhulgas materjalid õpetajale ja õpilastele ning riistvara ja tarkvara ressursid. | ||
Õpetamisprotseduur | |||
1 | Empaatia rakendamine | Õpetajad loovad õppimiseks vajaliku atmosfääri, süvendavad õpilaste empaatiavõimet, et nad oleksid võimelised projektide kavandamisel ja probleemide lahendamisel lähtuma kasutajate vaatepunktist. | |
2 | Määratlemine | Selgitage välja kasutaja probleemid ja vajadused, leidke õige lahendus. | |
3 | Ideede genereerimine | Enne mudeli kavandamist peab välja selgitama kõik parameetrid. | |
4 | Prototüüp | Mudeli disainimine | 1. etapp. Tarkvara ettevalmistamine 3D-printimine, lasergraveerimine ja CNC-freesimine vajavad mudelite disainimisel mitmesuguse tarkvara kasutamist, seega peavad õpilased enne tunni algust need alla laadima ning õppima nende kasutamist. |
2. etapp. Mudeli disainimine | |||
3. etapp. Faili eksportimine | |||
Faili töötlemine | G-koodis failide genereerimine ja eksportimine | ||
Mudeli töötlemine | 1. etapp. Ohutusjuhised | ||
2. etapp. Ettevalmistamine | |||
3. etapp. Töö | |||
4. etapp Mudeli kokkupanek | |||
5 | Katsetamine/esitlus | ||
6 | Arutelu | ||
7 | Täiustamine |