Учебный комплект (Bioloogia 7. kl)

Bioloogia 7. klassile

Авторы
Külli Relve, Anne Kirk, Arvo Tuvikene, Piret Pappel, Elari Hain, Eve Mägi, Aime Randveer, Ülle Kollist
Авторы сборника заданий
Külli Relve, Edith Maasik, Helle Järvalt, Aiki Jõgeva, Merike Kilk, Ana Valdmann, Evi Piirsalu
Издатель
Avita
  • В учебном комплекте параграфов: 41 и заданий: 564, из которых в учебнике: 207 и в сборнике заданий: 357.
  • Авторы
    Külli Relve, Anne Kirk, Arvo Tuvikene, Piret Pappel, Elari Hain, Eve Mägi, Aime Randveer, Ülle Kollist
  • Авторы сборника заданий
    Külli Relve, Edith Maasik, Helle Järvalt, Aiki Jõgeva, Merike Kilk, Ana Valdmann, Evi Piirsalu
  • Предмет
    Биология
  • Класс
    7 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    Avita
  • Учебная программа
    Государственная учебная программа 2011
  • Входит в пакет

1. Bioloogia uurimisvaldkond

Номер
Параграф
1.1. Mis on teadus?
Для бесплатного ознакомления!
1.2. Uurimismeetodid
1.3. Mis on elu ja kuidas see avaldub eri organismi­rühmadel?
1.4. Miks ja kuidas jaotatakse organisme?
1.5. Mõtle ja tegutse
1.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

2. Selgroogsete loomade tunnused

Номер
Параграф
2.1. Selgroogsed ja selgrootud loomad
2.2. Meeled on aknaks maailma
2.3. Kalad on kohastunud eluks vees
2.4. Miks on kalad tähtsad?
2.5. Mille järgi tunned kahepaikset?
2.6. Miks on kahepaiksed tähtsad?
2.7. Mõtle ja tegutse
2.8. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
2.9. Kas kõik roomajad roomavad?
2.10. Miks on roomajad tähtsad?
2.11. Linnud on kohastunud lendama
2.12. Miks on linnud tähtsad?
2.13. Miks on imetajad karvased?
2.14. Miks on imetajad tähtsad?
2.15. Mõtle ja tegutse
2.16. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

3. Selgroogsete loomade aine- ja energiavahetus

Номер
Параграф
3.1. Aine- ja energia­vahetus. Miks on vaja toitu seedida?
3.2. Mida keegi sööb?
3.3. Kuidas loomad hingavad?
3.4. Miks peab veri ringlema?
3.5. Miks on hea, kui keha on soe?
3.6. Kuidas rasked ajad üle elatakse?
3.7. Mõtle ja tegutse
3.8. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

4. Selgroogsete loomade paljunemine ja areng

Номер
Параграф
4.1. Kuidas selgroogsed loomad paljunevad?
4.2. Mis saab viljastatud munarakust?
4.3. Moondega areng
4.4. Kes hoolitsevad järglaste eest?
4.5. Mõtle ja tegutse
4.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

5. Lisad

Номер
Параграф
5.1. Selgroogsete loomade tunnused
5.2. Mikroskoobi osad ja preparaadi valmistamine
5.3. Loodus­teaduslik uurimis­meetod
5.4. Impressum

6. Lisad

Номер
Параграф
6.1. Mõisted
Пожалуйста, подождите