Учебный комплект (Kirjandus 7. kl)

KAHEKÕNE 1

7. klassi kirjandus

Авторы
Priit Kruus
Авторы сборника заданий
Priit Kruus
Издатель
Koolibri

1. „Tegelikult on nii..."

Номер
Параграф
1.1. Tere, lugeja!
Для бесплатного ознакомления!

2. Kahekõne autoriga

Номер
Параграф
2.1. Kahekõne autoriga

3. Inimene on saladus

Номер
Параграф
3.1. Inimene on saladus
3.2. Oskar Luts „Kevade"
3.3. Kuidas mõista tegelast
3.4. Mihkel ja Tanel Tiks „Ja kui teile siin ei meeldi...”
3.5. Kuidas toimivad kujundid?
3.6. Aidi Vallik „Kuidas elad, Ann?"
3.7. Jüri Parijõgi „Teraspoiss"
3.8. Noortekirjandus – kas mängult või päriselt?
3.9. Valev Uibopuu „Janu"
3.10. Mehis Heinsaar „Kohtumine Taageperas"
3.11. Kuidas liigitada kirjandust?
3.12. August Kitzberg „Libahunt"
3.13. Kokkuvõte

4. Kirjandusest tärkab rahvus

Номер
Параграф
4.1. Kirjandusest tärkab rahvus
4.2. Kristjan Jaak Peterson „Kuu"
4.3. Eesti kirjanduse algus
4.4. Kes oli Kristjan Jaak Peterson?
4.5. Friedrich Robert Faehlmann „Muinaslugu Kalevipojast”
4.6. Friedrich Reinhold Kreutzwald „Kalevipoeg”
4.7. Eepos – kas luule või lugu?
4.8. Kristian Kirsfeldt „Kalevipoeg 2.0”
4.9. Johann Voldemar Jannsen „Mu isamaa, mu õnn ja rõõm”
4.10. Ärkamisaeg
4.11. Lydia Koidula „Sind surmani”
4.12. Lydia Koidula „Mu isamaa on minu arm”
4.13. Hando Runnel „Luule on hääleta laul”
4.14. Kuidas esitada luulet?
4.15. Kokkuvõte

5. Kirjanik teeb ajalugu

Номер
Параграф
5.1. Kirjanik teeb ajalugu
5.2. Carl Robert Jakobson „Veel pole kadund kõik”
5.3. Carl Robert Jakobson „Eesti rahva valguse-, pimeduse- ja koiduaeg”
5.4. Kuidas pidada kõnet?
5.5. Karl August Hindrey „Urmas ja Merike”
5.6. Kirjandus trikitab ajalooga
5.7. Andrus Kivirähk „Mees, kes teadis ussisõnu”
5.8. Eduard Bornhöhe „Tasuja”
5.9. Jakob Tamm „Isa õpetus”
5.10. Jüri Üdi „Olen pärisori”
5.11. Kuidas liigitada luulet?
5.12. Karl Eduard Sööt „Koerakoonud”
5.13. Artur Alliksaar „Veendumus”
5.14. Juhan Liiv „Eile nägin ma Eestimaad!”
5.15. Juhan Liiv „Must lagi on meie toal”
5.16. Jürgen Rooste „eile näen ma eestimaad…”
5.17. Kuidas kirjutada arutlust?
5.18. Kokkuvõte

6. Poeet näitab keelt

Номер
Параграф
6.1. Poeet näitab keelt
6.2. Absurdiluule
6.3. Palindroom
6.4. Helijäljendus
6.5. Kordus
6.6. Kuidas luua tekstikava?
6.7. Akrostihhon
6.8. Anagramm
6.9. Keele kõla
6.10. Kuidas luua kirjaniku portreed?
6.11. Kas võõras või oma keel?
6.12. Õigekiri ja „valekiri”
6.13. Tviteratuur
6.14. Kokkuvõte

7. Kahekõne kajab vastu

Номер
Параграф
7.1. Kahekõne kajab vastu
7.2. Hando Runnel „Kirjatarkused”

8. Lisad

Номер
Параграф
8.1. Mõisted
8.2. Sõnaseletused
8.3. Ülesandeid tervikteoste käsitlemiseks
Пожалуйста, подождите