Учебный комплект (Bioloogia 9. kl)

Bioloogia 9. klassile

Авторы
Urmas Kokassaar, Külli Relve, Mati Martin, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
Авторы сборника заданий
Külli Relve, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
Издатель
Avita
  • В учебном комплекте параграфов: 55 и заданий: 946, из которых в учебнике: 419 и в сборнике заданий: 527.
  • Авторы
    Urmas Kokassaar, Külli Relve, Mati Martin, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
  • Авторы сборника заданий
    Külli Relve, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
  • Предмет
    Биология
  • Класс
    9 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    Avita
  • Учебная программа
    Государственная учебная программа 2011
  • Входит в пакет

1. Elundkonnad, nahk, luud, lihased

Номер
Параграф
1.1. Inimese keha üldehitus
1.2. Nahk katab ja kaitseb
1.3. Milline on luude koostis ja ehitus?
1.4. Luud ja nende ühendused
1.5. Lihased tagavad keha liikumise
1.6. Mõtle ja tegutse
Для бесплатного ознакомления!
1.7. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

2. Vereringe ja immuunsus

Номер
Параграф
2.1. Süda paneb vere liikuma
2.2. Vereringe ja veresooned
2.3. Veri on vedel kude
2.4. Immuun­süsteem kaitseb organismi
2.5. Mõtle ja tegutse
2.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

3. Toitumine, seedimine, eritamine

Номер
Параграф
3.1. Toit ja toitained
3.2. Tervislik toitumine ehk normaalne söömine
3.3. Seede­elundkonna ehitus ja talitlus
3.4. Erituselundid ja jääkainete eemaldamine
3.5. Mõtle ja tegutse
3.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

4. Hingamine ja talitluste regulatsioon

Номер
Параграф
4.1. Hingamis­elundkond varustab keha hapnikuga
4.2. Sisenõre­näärmed eritavad hormoone
4.3. Närvisüsteemi ehitus
4.4. Kuidas närvisüsteem talitleb?
4.5. Mõtle ja tegutse
4.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

5. Infovahetus väliskeskkonnaga

Номер
Параграф
5.1. Meeleelundid. Nägemiselund on silm
5.2. Kuidas me näeme?
5.3. Kõrv on kuulmis- ja tasakaalu­elund
5.4. Haistmine ja maitsmine
5.5. Mõtle ja tegutse
5.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

6. Paljunemine ja areng

Номер
Параграф
6.1. Inimese sugu­elundkond
6.2. Viljastumisega algab uue organismi areng
6.3. Loodet ohustavad tegurid. Raseduse vältimine ja sugulisel teel levivad haigused
6.4. Inimene kui tervik
6.5. Mõtle ja tegutse
6.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

7. Pärilikkus ja muutlikkus

Номер
Параграф
7.1. DNA, geenid ja kromosoomid
7.2. Soo määramine
7.3. Pärilik ja mittepärilik muutlikkus
7.4. Pärilikud haigused
7.5. Geneetiliselt muundatud organismid
7.6. Mõtle ja tegutse
7.7. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

8. Evolutsioon

Номер
Параграф
8.1. Olelusvõitlus ja looduslik valik
8.2. Bioloogilise evolutsiooni tõendid
8.3. Elu tekkimine ja taime- ning loomariigi evolutsioon
8.4. Inimese evolutsioon
8.5. Mõtle ja tegutse
8.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

9. Lisad

Номер
Параграф
9.1. Lisa. Inimese elundkonnad

10. Lisad

Номер
Параграф
10.1. Mõisted
10.2. Impressum
10.3. Mõistete seletused
10.4. Hea teada
Для бесплатного ознакомления!
Пожалуйста, подождите