Учебный комплект (Kirjanduse 8. kl e-tund)

Kirjandus 8. klassile, e-tund

Тип учебного комплекта
Книга для учителя
Авторы
Katre Talviste, Kätlin Vainola
Издатель
Avita
Входит в пакет
  • В учебном комплекте параграфов: 64 и заданий: 2, из которых в учебнике: 0 и в сборнике заданий: 2.
  • Тип учебного комплекта
    Книга для учителя
  • Авторы
    Katre Talviste, Kätlin Vainola
  • Предмет
    Литература
  • Класс
    8 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    Avita
  • Учебная программа
    Государственная учебная программа 2011
  • Входит в пакет

1. Töökava ja e-tunni tutvustus

Номер
Параграф
1.1. Töökava
1.2. E-tunni tutvustus

2. I. Kirjandus kui kunst

Номер
Параграф
2.1. Sissejuhatus. Kirjandus kui kunst
2.2. Looduse avatud raamat
2.3. Mis on kunst?
2.4. Elus ja kunstis on kõige tähtsam silmale nähtamatu
2.5. Ilukirjanduse tunnused
2.6. Ilukirjanduse põhiliigid
2.7. Jutustav kirjandus
Для бесплатного ознакомления!
2.8. Mõistete kinnistamine. Töö tervikteosega, 1. osa
2.9. Kunst on vaataja silmades
2.10. Kunstiteose tõlgendamine
2.11. Kui pilt ärkab ellu
2.12. Loovülesanded. Töö tervikteosega, 2. osa
2.13. Töö tervikteosega, 3. osa: loovtööde esitlus
2.14. Loovtööde esitluse jätk. Teema kokkuvõte

3. II. Juttude võluvägi

Номер
Параграф
3.1. Jutu juured
3.2. Muinasjutud
3.3. Muinasjuttude liigid
3.4. Kes teisele auku kaevab, see ise sisse kukub
3.5. Muistendid
3.6. Kuidas maailm alguse sai...
3.7. Naer on terviseks
3.8. Linnalegendid
3.9. Loovtöö tund. Projektitööde esitlus

4. III. Kirjanduse lohutus

Номер
Параграф
4.1. Kirjandus aitab elada
4.2. Iseendaga vastamisi
4.3. Iseendaks jäämine
4.4. Hingemaastikel
4.5. Töö tervikteosega. Teema kokkuvõte
4.6. Klassikirjand
4.7. Kordamine. „Jõululaul proosas“

5. IV. Kirjandus ja ühiskond

Номер
Параграф
5.1. Kirjandus ja ühiskond
5.2. Käsikirjad ei põle
5.3. Realistlik pilt ühiskonnast
5.4. Ühiskonna küüsis
5.5. Ühiskonnakriitika teravad nooled
5.6. Mõistete kinnistamine
5.7. Põgenemine oma maailma
5.8. Kuidas kirjandus aitab ühiskonda mõista?

6. V. Pahad on pahad ja head on head?

Номер
Параграф
6.1. Paeluv pahelisus
6.2. Lugu paberil ja ekraanil
6.3. Need reetlikud jäljed
6.4. Teisipäevaklubi lood
6.5. Sassis suhted ja surnud koer
6.6. Teema kokkuvõte

7. VI. Kuidas me edasi elame ehk ulmekirjanduse ilushirmus unenägu

Номер
Параграф
7.1. Kuhu me suundume?
7.2. Mis oleks, kui...
7.3. Kirjandus hoiatab
7.4. Kui ajataju kaob ...
7.5. Mina, robot
7.6. Ettekande koostamine

8. VII. Teatrimaailmad

Номер
Параграф
8.1. Teatrimaailmad
8.2. Euroopa teatri sünd
8.3. Eesti teatri sünd
8.4. Esimesed sammud teatriteel
8.5. Teater kõneleb meiega mitmes keeles
8.6. Teater teatris
8.7. Väljamõeldud lavategelikkus
8.8. Raamat ärkab ellu teatrilaval
8.9. Inimene on teatri keskpunktis
8.10. Kunstielamus ja selle jagamine

9. Kokkuvõte

Номер
Параграф
9.1. Töö teostega. Kordamine

10. Lisad

Номер
Параграф
10.1. Impressum
Пожалуйста, подождите