Тип учебного комплекта
Авторы
Pille Arnek, Kerli EverИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 38 и заданий: 0, из которых в учебнике: 0 и в сборнике заданий: 0.
-
Тип учебного комплекта
Книга для учителя -
Авторы
Pille Arnek, Kerli Ever -
Предмет
Человековедение, разное -
Класс
1 класс, 2 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2011, Государственная учебная программа 2023 -
Входит в пакет
—
Inimeseõpetuse e-tund kuulub algklasside inimeseõpetuse õpiku I osa juurde (autorid Liina Haring, Marju Kõivupuu, Pille Arnek, Kerli Ever, Neeme Reest). E-tund on õpiku eeskujul jagatud kuueks teemaplokiks: õpilast ümbritsev keskkond, õpilase pere ja kodused, tervis, suhted iseenda ja teistega, kodumaa nüüd ja vanadel aegadel ning ühiskonnas eakohaselt hakkama saamine. Teemaplokke raamivad lõbusad lood muistse kuninga seiklustest tänapäeva Setumaal.
Inimeseõpetuse e-tunnis on huvipakkuvat materjali 35 ainetunniks. Sellest leiab iga tunni põhjalikult koostatud näidisülesehituse koos ajaliste soovitustega. Tunni andmist lihtsustavad ettevalmistatud konspekt koos võimalike arutlusküsimustega ning metoodilised soovitused tunni läbiviimiseks. E-tund pakub käsitletava teema avamiseks rohket illustratiivset materjali: pilte, videoid, kuulamispalu ja laule. Näiteks saab mitut tundi rikastada Airi Liiva lauludega Laulupesa laste esituses. Õpiku lood muistsest kuningast on sisse lugenud Ott Sepp ning neid võib soovi korral tunnis kuulata. Igast tunnist leiab ka ideid tunni teemaga lõimitud liikumispausideks. Õpetaja saab teksti värviliseks märkida, sinna märkmeid teha või ise peatükki materjali lisada. E-tund sisaldab õppeaasta töökava, mille saab alla laadida ning vajaduse korral kohandada ja muuta.
1. Ettevalmistuseks õpetajale
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Töökava |
1.2. | Komplekti tutvustus. Abiks õpetajale |
2. Mis mind ümbritseb?
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. |
Me elame Eestis
Для бесплатного ознакомления! |
2.2. | Liiklus ja liiklemine |
2.3. | Liiklus. Ohutus tänaval |
2.4. | Liiklus. Ohutus sõidukis |
2.5. | Üksi kodus ja õues |
2.6. | Aeg ja ajataju |
3. Kes mind ümbritsevad?
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Pere |
3.2. | Sugulased |
3.3. | Mina ja pärilikkus |
3.4. | Kodu |
3.5. | Lemmikloomad |
4. Minu ja teiste tervis
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Minu tervis. Kuidas püsida terve? |
4.2. | Minu tervis. Kuidas hoiduda haigustest? |
4.3. | Tervis. Nutikad abivahendid |
5. Mida ma mõtlen, tunnen ja välja ütlen
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Emotsioonid I |
5.2. | Emotsioonid II. Toimetulek emotsioonidega |
5.3. | Enese ja teiste tundmine, iseloom |
5.4. | Suhtlemine. Keel ja kehakeel |
5.5. | Mina ja teised. Koostöö ja mäng |
5.6. | Mina ise. Iseseisvus |
5.7. | Mida teha, et aju areneks hästi? |
5.8. | Õppimisnõksud |
6. Kodumaa nüüd ja vanadel aegadel
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Ilus Eestimaa |
6.2. | Eesti sümbolid I |
6.3. | Eestimaa sümbolid II |
6.4. | Kõige suuremad rahvapeod |
6.5. | Kuidas vanasti elati? Leiutised |
6.6. | Kuidas eestlased vanasti elasid? Maal |
6.7. | Kuidas eestlased vanasti elasid? Linnas |
6.8. | Kodumaa nüüd ja vanadel aegadel. Kokkuvõttev õppekäik |
7. Kuidas meil asjad käivad?
Номер |
Параграф |
---|---|
7.1. | Raha, asjad ja valikud. Raha kasutamine |
7.2. | Raha, asjad ja valikud. Kulutuste planeerimine, säästmine |
7.3. | Laenamine, andmine |
7.4. | Lapse kohustused ja õigused |
7.5. | Lapse otsused ja valikud |
8. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
8.1. | Impressum |