Авторы
Liina Haring, Pille Arnek, Kerli Ever, Marju Kõivupuu, Neeme ReestАвторы сборника заданий
Pille ArnekИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 46 и заданий: 201, из которых в учебнике: 160 и в сборнике заданий: 41.
-
Авторы
Liina Haring, Pille Arnek, Kerli Ever, Marju Kõivupuu, Neeme Reest -
Авторы сборника заданий
Pille Arnek -
Предмет
Человековедение -
Класс
1 класс, 2 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2011, Государственная учебная программа 2023 -
Входит в пакет
I osa inimeseõpetuse 3-osalisest sarjast I kooliastmele. Õpetaja saab tulevikus valida, kas ta soovib käsitleda materjali kahe või kolme õppeaasta jooksul vastavalt oma klassi tunniplaanile ja töö tempole. Komplekti kuulub õpik, töövihik, e-tund ning digiõpik OPIQ keskkonnas.
Õpik on jagatud kuueks teemaplokiks. Esimeses käsitletakse õpilast ümbritsevat keskkonda: Eesti riik, ohutu liiklemine, üksi kodus ja õues, aeg ja ajataju. Teises teemaplokis räägitakse nendest, kes õpilast ümbritsevad: pere, sugulased, lemmikloomad; samuti käsitletakse pärilikkuse teemat ning koduga seonduvat. Kolmas teemaplokk on pühendatud tervisele. Neljas plokk pöörab tähelepanu suhetele iseenda ja teistega: emotsioonid, iseloom, suhtlemine, koostöö ja mäng, iseseisvus ja enesekindlus, aju areng, õppimisnõksud. Viiendas teemaplokis käsitletakse kodumaad nüüd ja vanadel aegadel: tutvustatakse Eestimaad, Eesti sümboleid, suuremaid rahvapidusid ning eestlaste elu vanasti. Viimane, kuues teemaplokk õpetab, kuidas ühiskonnas eakohaselt hakkama saada: raha kasutamine, asjade laenamine ja andmine, tarkade valikute tegemine, samuti antakse ülevaate lapse kohustustest ja õigustest.
Inimeseõpetuse I õpikus seikleb koos õpilastega ammustest aegadest ootamatult tänapäeva sattunud kuningas, kes oma rõõmsa ja lihtsa olekuga aitab lastel mõista, kuidas edukalt ja ohutult iseenda ning kõige ümbritsevaga toime tulla, saadakse algteadmised ühiskonna toimimisest ning tehakse esimest tutvust kodumaa ajalooga.
1. Mis mind ümbritseb?
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Setumaa kuningas |
1.2. |
ME ELAME EESTIS
Для бесплатного ознакомления! |
1.3. | LIIKLUS JA LIIKLEMINE I |
1.4. | LIIKLUS JA LIIKLEMINE II |
1.5. | LIIKLUS JA OHUTUS I |
1.6. | LIIKLUS JA OHUTUS II |
1.7. | ÜKSI KODUS JA ÕUES |
1.8. | AEG JA AJATAJU |
2. Kes mind ümbritsevad?
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Igaühel oma pesa |
2.2. | PERE |
2.3. | SUGULASED |
2.4. | MINA JA PÄRILIKKUS |
2.5. | KODU |
2.6. | LEMMIKLOOMAD. KOER |
2.7. | LEMMIKLOOMAD. KASS |
3. Minu ja teiste tervis
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Varbad ja nina |
3.2. | MINU TERVIS I |
3.3. | MINU TERVIS II |
3.4. | TERVIS. NUTIKAD ABIVAHENDID |
4. Mida ma mõtlen, tunnen ja välja ütlen
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Head kombed |
4.2. | EMOTSIOONID I |
4.3. | EMOTSIOONID II |
4.4. | ENESE JA TEISTE TUNDMINE, ISELOOM |
4.5. | SUHTLEMINE. KEEL JA KEHAKEEL |
4.6. | MINA JA TEISED. KOOSTÖÖ JA MÄNG |
4.7. | Kuidas kuningas EI ütles |
4.8. | MINA ISE. ISESEISVUS |
4.9. | MIDA TEHA, ET AJU ARENEKS HÄSTI? |
4.10. | ÕPPIMISNÕKSUD |
5. Kodumaa nüüd ja vanadel aegadel
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Limonaadimeister ja Kalda Anni moosid |
5.2. | ILUS EESTIMAA |
5.3. | EESTI SÜMBOLID I |
5.4. | EESTI SÜMBOLID II |
5.5. | KÕIGE SUUREMAD RAHVAPEOD |
5.6. | KUIDAS VANASTI ELATI? LEIUTISED |
5.7. | KUIDAS EESTLASED VANASTI ELASID? MAAL |
5.8. | KUIDAS EESTLASED VANASTI ELASID LINNAS? |
6. Kuidas meil asjad käivad?
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Kuninga rahakukkur |
6.2. | RAHA, ASJAD JA VALIKUD |
6.3. | LAENAMINE, ANDMINE |
6.4. | LAPSE KOHUSTUSED JA ÕIGUSED |
6.5. | LAPSE OTSUSED JA VALIKUD |
6.6. | See on minu kuningriik! |
7. Lisamaterjal
Номер |
Параграф |
---|---|
7.1. | TOIMETULEK TUNNETEGA |
7.2. | KUIDAS SAADA HAKKAMA KURBUSE JA VIHAGA? |
8. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
8.1. | Impressum |