Авторы
Liina Haring, Pille Arnek, Dagmar Ingi, Maret Tamjärv, Laura Prett, Marju Kõivupuu, Neeme Reest, Kerli EverАвторы сборника заданий
Pille ArnekИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 36 и заданий: 223, из которых в учебнике: 180 и в сборнике заданий: 43.
-
Авторы
Liina Haring, Pille Arnek, Dagmar Ingi, Maret Tamjärv, Laura Prett, Marju Kõivupuu, Neeme Reest, Kerli Ever -
Авторы сборника заданий
Pille Arnek -
Предмет
Человековедение -
Класс
2 класс, 3 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2011, Государственная учебная программа 2023 -
Входит в пакет
II osa inimeseõpetuse 3-osalisest sarjast I kooliastmele. Õpetaja saab tulevikus valida, kas ta soovib käsitleda materjali kahe või kolme õppeaasta jooksul vastavalt oma klassi tunniplaanile ja töö tempole. Iga osa sisaldab materjali 35 ainetunniks. II osa komplekti kuuluvad õpik, töövihik, e-tund ja digiõpik Opiqu keskkonnas. Õpik on jagatud viieks teemaplokiks. Esimeses käsitletakse õpilast ümbritsevat keskkonda: ohutu liiklemine, veeohutus, aja planeerimine, pere, naabrid ja kogukond. Teises teemaplokis räägitakse tervisest: inimese põhivajadused, tervislik eluviis, terviseohud ja esmaabi. Kolmas teemaplokk teeb sissejuhatuse Eesti inimeste eluolusse möödunud aegadel: kuidas elati talus, mõisas ja linnas. Neljas teemaplokk õpetab, kuidas ühiskonnas eakohaselt hakkama saada: reeglid ja seadused, raha ja omand, tarkade valikute tegemine, kuidas targalt tarbida ja taaskasutada, reklaami mõju. Viies plokk pöörab tähelepanu suhetele iseenda ja teistega: usaldus, valikute tagajärjed, agressiivsus, leppimine, nutiseadmete tark kasutus ja õppimisnõksud.
1. Mis mind ümbritseb?
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. |
LIIKLUS. LIIKLEMISE REEGLID
Для бесплатного ознакомления! |
1.2. | LIIKLUS. ERILISED SÕIDUKID |
1.3. | VEEOHUTUS I |
1.4. | VEEOHUTUS II |
1.5. | AJA PLANEERIMINE |
1.6. | PERE JA SUGULASED |
1.7. | NAABRID JA KOGUKOND |
1.8. | RAHVAKOMBED SÜGISEL I |
1.9. | RAHVAKOMBED SÜGISEL II |
2. Tervis
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | INIMESE PÕHIVAJADUSED |
2.2. | TERVISLIK PUHKUS JA UNI |
2.3. | TERVISLIK TOITUMINE JA LIIKUMINE |
2.4. | OHUD VABAL AJAL. ESMAABI I |
2.5. | OHUD VABAL AJAL. ESMAABI II |
2.6. | MIKS ME JÄÄME HAIGEKS? |
2.7. | KUIDAS ME PARANEME? |
2.8. | HAMMASTE TERVIS |
3. Aeg ja asjad
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | JÕULUKOMBED |
3.2. | TALU |
3.3. | TALUHOONED |
3.4. | TALUPERE |
3.5. | MÕIS |
3.6. | LINNAELU |
4. Eestimaa. Kuidas meil asjad käivad?
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | REEGLID JA SEADUSED |
4.2. | OMAND JA VÄÄRTUS |
4.3. | TARBIMINE JA TAASKASUTUS |
4.4. | MEEDIA JA REKLAAM |
5. Mina ja teised
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | MINA JA KAASLASED. USALDUS |
5.2. | VALIKUTE TAGAJÄRJED |
5.3. | AGRESSIIVNE KÄITUMINE |
5.4. | LEPPIMINE JA ANDESTAMINE |
5.5. | NUTISEADMED I |
5.6. | NUTISEADMED II |
5.7. | AJU JA ÕPPIMISNÕKSUD |
6. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Sõnaseletused |
6.2. | Impressum |