Авторы
Kristiina Uriko, Vootele Hansen, Margit PärnАвторы сборника заданий
Viktoria Marmor, Hanna-Liis Kaarlõp-Nani, Liisi Rannast-Kask, Margit PärnИздатель
-
В учебном комплекте параграфов: 34 и заданий: 171, из которых в учебнике: 53 и в сборнике заданий: 118.
-
Авторы
Kristiina Uriko, Vootele Hansen, Margit Pärn -
Авторы сборника заданий
Viktoria Marmor, Hanna-Liis Kaarlõp-Nani, Liisi Rannast-Kask, Margit Pärn -
Предмет
Обществоведение, человек и общество, человековедение -
Класс
6 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2011, Государственная учебная программа 2023 -
Входит в пакет
II kooliastme „Inimese ja ühiskonna“ 3. õppekomplekt ühendab paberõpiku ja -töövihiku materjali. Kõige paremini sobib õppekomplekt inimese- ja ühiskonnaõpetuse ühendatud tundidesse, kuid soovi korral saab aineid ka eraldi õpetada. Soovitame 6. klassile.
Sotsiaalvaldkonna õppeainete, s.o inimese- ja ühiskonnaõpetuse eesmärk on käsitleda inimest ja ühiskonda terviklikult. Olulisel kohal on ka lõimumine teiste õppeainetega. Õppekomplekti neljas teemaplokis käsitletakse omavahelist suhtlemist, demokraatliku ühiskonna väärtusi, riigi toimimise põhimõtteid ning tervishoidu ja esmaabi.
Põhiteksti täiendavad selgitavad ja huviäratavad lisatekstid. Materjali omandamist hõlbustavad interaktiivsed ülesanded, rohked illustratsioonid, skeemid ja viited teemakohastele veebilehekülgedele. Samuti saavad nii õpilased kui ka õpetaja enda jaoks olulist teksti esile tõsta ning lisada õpikusse oma materjali. Õpetaja saab enda lisatud materjali muuta kättesaadavaks ka õpilastele. Iga peatüki juurde kuuluvast ülesannete kogust saab õpetaja määrata ülesandeid nii individuaalseks lahendamiseks kui ka tervele klassile kodu- või tunnitööks.
Väljaandja kinnitab: õppekomplekt vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. Üheskoos
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. |
Milleks suhelda?
Для бесплатного ознакомления! |
1.2. | Mis suhtlemist mõjutab? |
1.3. | Sõnaline ja mittesõnaline suhtlemine |
1.4. | Oskus suhelda |
1.5. | Suhtlemisstiilid |
1.6. | Rollid |
1.7. | Sõprus |
1.8. | Kokkuvõte |
2. Meie ühiskonna väärtused
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Inimõigused |
2.2. | Lapse õigused ja kohustused |
2.3. | Demokraatia |
2.4. | Vabadus |
2.5. | Võrdsus |
2.6. | Ühtekuuluvus ja hoolivus |
2.7. | Kokkuvõte |
3. Valmistun saama täieõiguslikuks kodanikuks
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Eesti Vabariik |
3.2. | Kodanikud ja kodanikuühendused |
3.3. | Noorteühingud ja õpilasesindus |
3.4. | Valimised |
3.5. | Võimude lahusus |
3.6. | Parlament |
3.7. | President |
3.8. | Riiklik ja kohalik valitsemine |
3.9. | Kuidas sünnib seadus? |
3.10. | Euroopa Liidu kodanik |
3.11. | Kokkuvõte |
4. Haigused ja õnnetused
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Tervis ja haigused |
4.2. | Kuidas toimida õnnetusjuhtumi korral? |
4.3. | Esmaabi, I |
4.4. | Esmaabi, II |
4.5. | Kokkuvõte |
5. Impressum
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Impressum |
6. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Mõisted |
6.2. | Sõnaseletused |