Учебный комплект (Eesti keel 4. kl)

Eesti keel 4. klassile

Авторы
Kaja Sarapuu, Liisi Piits, Kristiina Orgla, Kati Lepp, Jaak Urmet, Lauri Vanamölder
Авторы сборника заданий
Kaja Sarapuu, Liisi Piits, Kristiina Orgla, Kati Lepp, Lauri Vanamölder
Издатель
Avita
  • В учебном комплекте параграфов: 135 и заданий: 814, из которых в учебнике: 390 и в сборнике заданий: 424.
  • Авторы
    Kaja Sarapuu, Liisi Piits, Kristiina Orgla, Kati Lepp, Jaak Urmet, Lauri Vanamölder
  • Авторы сборника заданий
    Kaja Sarapuu, Liisi Piits, Kristiina Orgla, Kati Lepp, Lauri Vanamölder
  • Предмет
    Эстонский язык
  • Класс
    4 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    Avita
  • Учебная программа
    Государственная учебная программа 2011, Государственная учебная программа 2023
  • Входит в пакет

1. Raamatuid on kõigile

Номер
Параграф
1.1. Peatüki sissejuhatus
1.2. Voldemar Miller, „Raamatud omavahel“
1.3. Kordame tähestikku
1.4. Raamatute maailm
1.5. Jüri Parijõgi, „Kui isa kinkis raamatuid“
1.6. Pealkirjad
1.7. Kuidas juttu lugeda
1.8. Louis Sachar, „Naerurull, piripill ja udupasun“
1.9. Nimed
1.10. Reeli Reinaus, „Täiesti tavaline perekond“
1.11. Kuidas raamatut valida?
1.12. Grigori Oster, „Karvased sõrmed“
1.13. Nimetused
1.14. Teeme tutvust kirjanikuga
1.15. Mika Keränen, „Varastatud oranž jalgratas“
1.16. Loeme luuletusi
1.17. Leelo Tungal
1.18. Peatüki kokkuvõte

2. Teabetekstide kosmoses

Номер
Параграф
2.1. Peatüki sissejuhatus
2.2. Aino Pervik, „Härra LugemisHull“
2.3. Teabekirjanduse liigid
2.4. Lucy ja Stephen Hawking, „Georg ja universumi salavõti“
2.5. Poolitamine
2.6. Markus Saksatamm, „Külaline saabub“
2.7. Sõnaraamatute kasutamine
2.8. Kuidas teabeteksti lugeda
2.9. Lühendid
2.10. Helju Rammo, „Oma arvamus“
2.11. Fakt ja arvamus
2.12. Ilmar Tomusk, „Johannese oratoorium“
2.13. Arvamuse avaldamine
2.14. Luuletusi muusikast ja kosmosest
2.15. Peatüki kokkuvõte. Minientsüklopeedia koostamine

3. Lähme raamatukokku

Номер
Параграф
3.1. Peatüki sissejuhatus
3.2. Roald Dahl, „Matilda – raamatuneelaja“
3.3. Raamatukogud
3.4. Juhan Saar, „Kaks hobust“
3.5. Õige keel ja ilus keel
3.6. Helilised ja helitud häälikud. -ki ja -gi
3.7. Alan Alexander Milne, „Neljas peatükk, kus Iiah kaotab ja Puhh leiab ühe saba“
3.8. Helitu hääliku naabrid
3.9. Kuidas raamatukogu kasutada
3.10. Lemony Snicket, „Ahastav algus“
3.11. Kaashäälikuühend
3.12. Siiri Laidla, „Nõiatembud raamatukogus“
3.13. i ja j-i õigekiri
3.14. Luuletusi lugemisest ja elutarkusest
3.15. Peatüki kokkuvõte. Õppekäik raamatukokku

4. Infot otsimas

Номер
Параграф
4.1. Peatüki sissejuhatus
4.2. Kalju Saaber, „Eesli silmanägemine“
4.3. Nimisõnad
4.4. Astrid Reinla, „Tagasi kodus“
4.5. Raamat infoallikana – sisukord ja aineregister
4.6. Omadussõnad
4.7. Wimberg, „Arvutihullud“
4.8. Internet infoallikana
4.9. Arvsõnad
4.10. Piret Raud, „Lemmikloomapäev“
4.11. Jõulumeeleolus I
4.12. Jõulumeeleolus II
4.13. Jõulumeeleolus III
4.14. Jõulumeeleolus IV
4.15. Peatüki kokkuvõte. Referaat

5. Millest lugu koosneb

Номер
Параграф
5.1. Peatüki sissejuhatus
5.2. Tegelased
5.3. Astrid Lindgren, „Rasmus, Pontus ja Lontu“
5.4. Loo tegevus ehk sündmustik
5.5. Jaak Kõdar, „Hunt ja rebane suusatamas“
5.6. Tegusõna pöörded
5.7. Hille Karm, „Kuidas minu kuldnokk ära lendas“
5.8. Tegevusaeg
5.9. Gianni Rodari, „Õppekaramell“
5.10. Olevik ja minevik
5.11. Elar Kuus, „Masina jalad“
5.12. Tegevuskoht
5.13. C. S. Lewis, „Lõvi, Nõid ja riidekapp“
5.14. Eitus ja jaatus
5.15. Eleanor Farjeon, „Daami tuba“
5.16. Toredaid luuletusi
5.17. Peatüki kokkuvõte. Teose analüüs

6. Kuidas lugu jutustada ja kirjutada

Номер
Параграф
6.1. Sissejuhatus
Для бесплатного ознакомления!
6.2. Voldemar Miller, „Delfiin“
6.3. Võtame loo lühidalt kokku
6.4. Mis on lause?
6.5. Kuidas lugu ümber jutustada
6.6. Kerttu Soans, „Arvutitool ja lumi“
6.7. Lausete liigid
6.8. Teema
6.9. Pamela Lyndon Travers, „Mary Poppins“
6.10. Jutu ülesehitus
6.11. Contra, „Presidendi suur saladus“
6.12. Andrus Kivirähk, „President kinnas“
6.13. Isamaalisi luuletusi
6.14. Kokkuvõte. Kuidas valmib hea lugu?

7. Kirjeldamine

Номер
Параграф
7.1. Peatüki sissejuhatus
7.2. Mis on kirjeldamine?
7.3. Aapeli, „Kummitavad palitud“
7.4. Liht- ja liitlause
7.5. Kristiina Kass, „Samuel Seebimulli perekond“
7.6. Õpime raamatutegelasi paremini tundma
7.7. Eno Raud, „Sõjakirves on välja kaevatud“
7.8. Koondlause
7.9. Toon Tellegen, „Minu isa“
7.10. Liitlause kirjavahemärgid
7.11. Kuidas hästi kirjeldada
7.12. Luuletusi omapärastest tegelastest
7.13. Kokkuvõte. Kirjeldamine

8. Loeme muinasjutte

Номер
Параграф
8.1. Peatüki sissejuhatus
8.2. August Jakobson, „Hiir ja varblane“
8.3. Otsekõne ja saatelause
8.4. Muinasjutt – rahva unistused ja uskumused
8.5. Tšehhi muinasjutt „Lonkav rebane“
8.6. Otsekõne kirjavahemärgid
8.7. Fr. R. Kreutzwald, „Vaeslapse käsikivi“
8.8. Kunstmuinasjutud
8.9. Václav Čtvrtek, „Kuidas Rumcajs endale uue püstoli ostis“
8.10. Vanasõna
8.11. Markus Saksatamm, „Tädi Kersti ja nõiutud prints“
8.12. Otsekõne kasutamine tekstis
8.13. Kõnekäänd
8.14. Muinasjutulisi luuletusi
8.15. Kokkuvõte. Muinasjutu kirjutamine

9. Sõna ja pilt

Номер
Параграф
9.1. Peatüki sissejuhatus
9.2. Olivier Melano, „Kuninga kaardimeister“
9.3. Pilt kõneleb
9.4. Sünonüümid
9.5. Joonas Sildre, „Maailma naba“
9.6. Mitmetähenduslikud sõnad
9.7. Venda Sõelsepp, „Kui Kurgil jäi kurk haigeks“
9.8. Antonüümid
9.9. Oscar Brenifier, Clément Devaux, „Mis on hea ja mis on halb?“
9.10. Mängulisi luuletusi
9.11. Peatüki kokkuvõte. Sõna ja pilt

10. Lisad

Номер
Параграф
10.1. Mõisted
10.2. Sõnaseletused
Пожалуйста, подождите