Luku 2.16 (Bioloogia 7. kl)

Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

Pääsy rajoitettu

Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.

Luvun alateemat:

  1. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
  2. 1. Võrdle roomajate, lindude ja imetajate ehitust. Märgi, keda tunnus iseloomustab.
  3. 2. Üldised tunnused. Märgi, keda väide iseloomustab.
  4. 3. Linnud on kohastunud lendama. Too näiteks kolm kohastumust ja kuidas need kohastumused lendamiseks kasulikud on.
  5. 4. Tee õige valik.
  6. 5. Lindude jalad ja nokad
  7. 6. Milliseid kohastumusi on veelindudel? Too näiteks üks veelind ja kaks kohastumust, mis aitavad tal vees hästi hakkama saada.
  8. 7. Milliseid kohastumusi on puudel elavatel imetajatel? Too näiteks üks imetaja, kes elab suure osa elust puudel, ja kaks kohastumust, mis aitavad tal seal edukalt toime tulla.
  9. 8. Too kolm näidet, milliseid kaitsekohastumusi on roomajatel ja kuidas iga kohastumus neid kaitseb.
  10. 9. Kirjuta, miks on linnud looduses tähtsad.
  11. 10. Kirjuta, miks on imetajad looduses tähtsad.
  12. 11. Kuidas inimene ohustab roomajaid, linde, imetajaid? Tee õige valik.
  13. 12. Kirjuta viis näidet, kuidas kaitstakse linde ja imetajaid.
  14. 13. Selgroogsete tähtsus inimesele

Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.

Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.

Odota