Pääsy rajoitettu
Pääsy sisältöön on rajoitettu. Et ole kirjautunut Opiqiin.
Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.
Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu sisään katsoaksesi lukua.
Luvun alateemat:
- Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
- 1. Võrdle roomajate, lindude ja imetajate ehitust. Märgi, keda tunnus iseloomustab.
- 2. Üldised tunnused. Märgi, keda väide iseloomustab.
- 3. Linnud on kohastunud lendama. Too näiteks kolm kohastumust ja kuidas need kohastumused lendamiseks kasulikud on.
- 4. Tee õige valik.
- 5. Lindude jalad ja nokad
- 6. Milliseid kohastumusi on veelindudel? Too näiteks üks veelind ja kaks kohastumust, mis aitavad tal vees hästi hakkama saada.
- 7. Milliseid kohastumusi on puudel elavatel imetajatel? Too näiteks üks imetaja, kes elab suure osa elust puudel, ja kaks kohastumust, mis aitavad tal seal edukalt toime tulla.
- 8. Too kolm näidet, milliseid kaitsekohastumusi on roomajatel ja kuidas iga kohastumus neid kaitseb.
- 9. Kirjuta, miks on linnud looduses tähtsad.
- 10. Kirjuta, miks on imetajad looduses tähtsad.
- 11. Kuidas inimene ohustab roomajaid, linde, imetajaid? Tee õige valik.
- 12. Kirjuta viis näidet, kuidas kaitstakse linde ja imetajaid.
- 13. Selgroogsete tähtsus inimesele
Oppikirja on saatavilla myös osana seuraavia paketteja: „Erakasutaja 2024/25”, „Õpilane 2024/25”, „Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!”, „Õpilane 2024/25 – isiklik”, „Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne” tai „Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne”. Linkkien kautta voi tutustua paketteihin ja tilata niitä.
Jos sinulla on voimassa oleva lisenssi, kirjaudu luvun katsomista varten sisään.