Tunni ülesehitus
- Sissejuhatus, 5 min
- Töö õpiku tekstiga.
Selgitused ja näited, 17 min - Õpitu kinnistamine.
Ülesannete lahendamine, 18 min - Kokkuvõte, 3 min
Ettevalmistus
- Valmistada ette tagasiside kontrolltööle.
- Otsustada, kas teha tund paber- või digiõpiku põhjal.
- Valida õpilastele sobiv sissejuhatav tegevus.
- Valida videod, skeemid, näited, mis aitavad mõista toimuvat.
- Valida ülesanded iseseiseva tegevuse jaoks.
- Kaaluda koduse töö andmise tarvidust ja strateegiat.
Eelteadmised
- Mõistete „kiirus“, „teepikkus“ ja „aeg“ tähenduse tundmine.
- Koordinaattasandi kasutamine.
Eesmärgid
Õpilane
- tuletab meelde seose kiiruse, aja ja teepikkuse vahel;
- õpib ühtlast liikumist kujutama koordinaattasandil graafikuna;
- saab teada, kuidas teisendada kiirusühikuid;
- saab teada, mida tähendab koefitsient 3,6;
- tutvub argieluvaldkondadega, kus kiiruse teisendamine on igapäevane.
Seotud materjal
Märksõnad ja meetodid
- kiirus, teepikkus, aeg, teisendamine, kohtumispunkt, andmete tabel, andmete kandmine tabelist graafikule
- demonstratsioon, näitlikustamine, suunatud diskussioon, rakendused, tagasiside andmine, probleemi analüüs, isikliku tähenduse loomine juhtumi analüüsis, iseseisev töö
Lõiming
- Eesti keel, loodusõpetus
Läbivad teemad
- Tervis ja ohutus