Навчальний комплект (Kirjandus 7. kl)

KAHEKÕNE 1

7. klassi kirjandus

Автори
Priit Kruus
Автори збірника завдань
Priit Kruus
Видавець
Koolibri

1. „Tegelikult on nii..."

Закладка
Параграф
1.1. Tere, lugeja!
Для безкоштовного ознайомлення!

2. Kahekõne autoriga

Закладка
Параграф
2.1. Kahekõne autoriga

3. Inimene on saladus

Закладка
Параграф
3.1. Inimene on saladus
3.2. Oskar Luts „Kevade"
3.3. Kuidas mõista tegelast
3.4. Mihkel ja Tanel Tiks „Ja kui teile siin ei meeldi...”
3.5. Kuidas toimivad kujundid?
3.6. Aidi Vallik „Kuidas elad, Ann?"
3.7. Jüri Parijõgi „Teraspoiss"
3.8. Noortekirjandus – kas mängult või päriselt?
3.9. Valev Uibopuu „Janu"
3.10. Mehis Heinsaar „Kohtumine Taageperas"
3.11. Kuidas liigitada kirjandust?
3.12. August Kitzberg „Libahunt"
3.13. Kokkuvõte

4. Kirjandusest tärkab rahvus

Закладка
Параграф
4.1. Kirjandusest tärkab rahvus
4.2. Kristjan Jaak Peterson „Kuu"
4.3. Eesti kirjanduse algus
4.4. Kes oli Kristjan Jaak Peterson?
4.5. Friedrich Robert Faehlmann „Muinaslugu Kalevipojast”
4.6. Friedrich Reinhold Kreutzwald „Kalevipoeg”
4.7. Eepos – kas luule või lugu?
4.8. Kristian Kirsfeldt „Kalevipoeg 2.0”
4.9. Johann Voldemar Jannsen „Mu isamaa, mu õnn ja rõõm”
4.10. Ärkamisaeg
4.11. Lydia Koidula „Sind surmani”
4.12. Lydia Koidula „Mu isamaa on minu arm”
4.13. Hando Runnel „Luule on hääleta laul”
4.14. Kuidas esitada luulet?
4.15. Kokkuvõte

5. Kirjanik teeb ajalugu

Закладка
Параграф
5.1. Kirjanik teeb ajalugu
5.2. Carl Robert Jakobson „Veel pole kadund kõik”
5.3. Carl Robert Jakobson „Eesti rahva valguse-, pimeduse- ja koiduaeg”
5.4. Kuidas pidada kõnet?
5.5. Karl August Hindrey „Urmas ja Merike”
5.6. Kirjandus trikitab ajalooga
5.7. Andrus Kivirähk „Mees, kes teadis ussisõnu”
5.8. Eduard Bornhöhe „Tasuja”
5.9. Jakob Tamm „Isa õpetus”
5.10. Jüri Üdi „Olen pärisori”
5.11. Kuidas liigitada luulet?
5.12. Karl Eduard Sööt „Koerakoonud”
5.13. Artur Alliksaar „Veendumus”
5.14. Juhan Liiv „Eile nägin ma Eestimaad!”
5.15. Juhan Liiv „Must lagi on meie toal”
5.16. Jürgen Rooste „eile näen ma eestimaad…”
5.17. Kuidas kirjutada arutlust?
5.18. Kokkuvõte

6. Poeet näitab keelt

Закладка
Параграф
6.1. Poeet näitab keelt
6.2. Absurdiluule
6.3. Palindroom
6.4. Helijäljendus
6.5. Kordus
6.6. Kuidas luua tekstikava?
6.7. Akrostihhon
6.8. Anagramm
6.9. Keele kõla
6.10. Kuidas luua kirjaniku portreed?
6.11. Kas võõras või oma keel?
6.12. Õigekiri ja „valekiri”
6.13. Tviteratuur
6.14. Kokkuvõte

7. Kahekõne kajab vastu

Закладка
Параграф
7.1. Kahekõne kajab vastu
7.2. Hando Runnel „Kirjatarkused”

8. Lisad

Закладка
Параграф
8.1. Mõisted
8.2. Sõnaseletused
8.3. Ülesandeid tervikteoste käsitlemiseks
Будь ласка, зачекайте