Навчальний комплект (Bioloogia 9. kl)

Bioloogia 9. klassile

Автори
Urmas Kokassaar, Külli Relve, Mati Martin, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
Автори збірника завдань
Külli Relve, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
Видавець
Avita
  • У навчальному комплекті параграфів: 55 та завдань: 946, з яких у підручнику: 419 і в збірнику завдань: 527.
  • Автори
    Urmas Kokassaar, Külli Relve, Mati Martin, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
  • Автори збірника завдань
    Külli Relve, Edith Maasik, Helina Reino, Mari Uudelt, Aiki Jõgeva, Helle Järvalt, Marje Loide
  • Предмет
    Біологія
  • Клас
    9 клас
  • Мова видання
    Естонська мова
  • Видавець
    Avita
  • Навчальна програма
    Державна навчальна програма 2011
  • Входить у пакет

1. Elundkonnad, nahk, luud, lihased

Закладка
Параграф
1.1. Inimese keha üldehitus
1.2. Nahk katab ja kaitseb
1.3. Milline on luude koostis ja ehitus?
1.4. Luud ja nende ühendused
1.5. Lihased tagavad keha liikumise
1.6. Mõtle ja tegutse
Для безкоштовного ознайомлення!
1.7. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

2. Vereringe ja immuunsus

Закладка
Параграф
2.1. Süda paneb vere liikuma
2.2. Vereringe ja veresooned
2.3. Veri on vedel kude
2.4. Immuun­süsteem kaitseb organismi
2.5. Mõtle ja tegutse
2.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

3. Toitumine, seedimine, eritamine

Закладка
Параграф
3.1. Toit ja toitained
3.2. Tervislik toitumine ehk normaalne söömine
3.3. Seede­elundkonna ehitus ja talitlus
3.4. Erituselundid ja jääkainete eemaldamine
3.5. Mõtle ja tegutse
3.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

4. Hingamine ja talitluste regulatsioon

Закладка
Параграф
4.1. Hingamis­elundkond varustab keha hapnikuga
4.2. Sisenõre­näärmed eritavad hormoone
4.3. Närvisüsteemi ehitus
4.4. Kuidas närvisüsteem talitleb?
4.5. Mõtle ja tegutse
4.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

5. Infovahetus väliskeskkonnaga

Закладка
Параграф
5.1. Meeleelundid. Nägemiselund on silm
5.2. Kuidas me näeme?
5.3. Kõrv on kuulmis- ja tasakaalu­elund
5.4. Haistmine ja maitsmine
5.5. Mõtle ja tegutse
5.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

6. Paljunemine ja areng

Закладка
Параграф
6.1. Inimese sugu­elundkond
6.2. Viljastumisega algab uue organismi areng
6.3. Loodet ohustavad tegurid. Raseduse vältimine ja sugulisel teel levivad haigused
6.4. Inimene kui tervik
6.5. Mõtle ja tegutse
6.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

7. Pärilikkus ja muutlikkus

Закладка
Параграф
7.1. DNA, geenid ja kromosoomid
7.2. Soo määramine
7.3. Pärilik ja mittepärilik muutlikkus
7.4. Pärilikud haigused
7.5. Geneetiliselt muundatud organismid
7.6. Mõtle ja tegutse
7.7. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

8. Evolutsioon

Закладка
Параграф
8.1. Olelusvõitlus ja looduslik valik
8.2. Bioloogilise evolutsiooni tõendid
8.3. Elu tekkimine ja taime- ning loomariigi evolutsioon
8.4. Inimese evolutsioon
8.5. Mõtle ja tegutse
8.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

9. Lisad

Закладка
Параграф
9.1. Lisa. Inimese elundkonnad

10. Lisad

Закладка
Параграф
10.1. Mõisted
10.2. Impressum
10.3. Mõistete seletused
10.4. Hea teada
Для безкоштовного ознайомлення!
Будь ласка, зачекайте