Gümnaasiumi eesti keel
Автори
Reet Bobõlski, Margit RossАвтори збірника завдань
Reet Bobõlski, Margit RossВидавець
-
У навчальному комплекті параграфів: 50 та завдань: 182, з яких у підручнику: 0 і в збірнику завдань: 182.
-
Автори
Reet Bobõlski, Margit Ross -
Автори збірника завдань
Reet Bobõlski, Margit Ross -
Предмет
Естонська мова -
Клас
Гімназія -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
Koolibri -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2011, Державна навчальна програма 2023 -
Входить у пакет
11. klassile mõeldud „Johannes 2“ on jätk 10. klassi komplektile „Johannes 1“ ja seob ühtseks tervikuks kursused „Meedia ja mõjutamine“ ning „Praktiline eesti keel II“.
Komplekt koosneb õpikust ja mahukast töövihikust, mis ühendavad teoreetilised teadmised praktiliste oskustega. Meediateoreetiliste teadmiste omandamise kaudu püütakse jõuda teksti sõnumi ja ideoloogia mõistmiseni. Nagu nüüdisaegses keeleõpetuses tavaks keskendutakse eri liiki autentsetele tekstidele. Publitsistika kirev valik suunab tekste kriitiliselt analüüsima ning ka ise erisuguse eesmärgi ning struktuuriga tekste looma, ühtlasi avaneb ühiskonnaelu problemaatika ning taotletakse elavat arutelu aktuaalsetel teemadel.
Õigekeelsusteemadest on õpikus ja töövihikus palju tähelepanu pööratud lausetüüpidele ja kirjavahemärgistusele. Sarnaselt 10. klassi komplektiga jätkub sõnavaratöö.
1. Sissejuhatav peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. |
Hea õppija!
Для безкоштовного ознайомлення! |
1.2. | Kui oled sissejuhatava peatüki läbi töötanud, |
1.3. | Info roll ühiskonnas |
1.4. | MÕTTEJÄRG |
1.5. | KARL MARTINI HÕLLANDUS |
2. Esimene peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Kui oled 1. peatüki läbi töötanud, |
2.2. | Info esitus. Konteksti mõju |
2.3. | Kommunikatsioon |
2.4. | Uus aeg – uus meedia |
2.5. | Veebisuhtlus ja -turvalisus |
2.6. | Meedia roll ühiskonnas |
2.7. | PROJEKT |
2.8. | MÕTTEJÄRG |
2.9. | KARL MARTINI HÕLLANDUS |
3. Teine peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
3.1. | Kui oled 2. peatüki läbi töötanud, |
3.2. | Meediakanalid |
3.3. | Meedia mitu nägu |
3.4. | Uudis kui ajakirjanduse põhitekst |
3.5. | PROJEKT |
3.6. | Arvamust avaldavad ja kujundavad meediažanrid |
3.7. | Intervjuu ja reportaaž |
3.8. | MÕTTEJÄRG |
3.9. | KARL MARTINI HÕLLANDUS |
4. Kolmas peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
4.1. | Kui oled 3. peatüki läbi töötanud, |
4.2. | Meediateksti vastuvõtt |
4.3. | Pilt ja tekst |
4.4. | Allikad ja usaldusväärsus |
4.5. | Sõnavabadus |
4.6. | PROJEKT |
4.7. | Meediaeetika |
4.8. | MÕTTEJÄRG |
4.9. | KARL MARTINI HÕLLANDUS |
5. Neljas peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
5.1. | Kui oled 4. peatüki läbi töötanud, |
5.2. | Retoorika ja argumenteerimine |
5.3. | Demagoogiavõtted |
5.4. | Vaatepunkt ja autoripositsioon |
5.5. | Argumenteeriv tekst ja kõne |
5.6. | PROJEKT |
5.7. | Selge keel |
5.8. | MÕTTEJÄRG |
5.9. | KARL MARTINI HÕLLANDUS |
6. Viies peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
6.1. | Kui oled 5. peatüki läbi töötanud, |
6.2. | Reklaami olemus ja liigid |
6.3. | Reklaamteade |
6.4. | Reklaamikeel |
6.5. | Turundus ja mainekujundus |
6.6. | PROJEKT |
6.7. | Reklaam ja seadus |
6.8. | MÕTTEJÄRG |
6.9. | KARL MARTINI HÕLLANDUS |