Автори
Georg Aher, Sirje AherАвтори збірника завдань
Georg Aher, Sirje AherВидавець
Входить у пакет
-
У навчальному комплекті параграфів: 28 та завдань: 117, з яких у підручнику: 85 і в збірнику завдань: 32.
-
Автори
Georg Aher, Sirje Aher -
Автори збірника завдань
Georg Aher, Sirje Aher -
Предмет
Природознавство -
Клас
2 клас -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
Skriibus -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2011 -
Входить у пакет
Kirjastuse Skriibus 2. klassi loodusõpetuse e-õpik ühendab endas kahes osas ilmunud tööraamatud. E-õpikus on võrreldes trükitud tööraamatutega rohkelt täiendavat materjali. Osa trükiraamatute materjalist on e-õpikus esitatud uuendatud kujul.
2. klassi loodusõpetuse e-õpik tutvustab Eestimaa taimi ja loomi ning õpib väärtustama ja hoidma loodust. Oluliseks peetakse looduse vahetut kogemist ja praktilist tegevust looduses.
Tutvutakse inimese tervist mõjutavate teguritega, loodusjõududega ja erinevate looduslike keskkondadega. Õpikus on juhendeid uurimuslikuks tegevuseks ja loodusvaatlusteks, mis on orgaaniliselt seostatud aastaaegade vaheldumisega. Samuti leidub tähelepanuharjutusi ning eri õppeaineid lõimivaid ülesandeid, mis võimaldavad õpilasel aktiivselt ja loovalt omandada uusi teadmisi ja oskusi kas õpetaja juhendamisel, koostöös klassikaaslastega või iseseisvalt.
E-õpiku sisu on jagatud peatükkideks. Igas peatükis on eakohaseid ja huviäratavaid ülesandeid.
E-õpikus leidub senisest rohkem fotosid ja illustratsioone ning viiteid teemaga seostuvatele veebilehekülgedele. Iga peatüki juurde kuulub reeglina ülesannete kogu, millest õpetaja saab määrata nii individuaalselt kui ka kogu klassile ülesandeid koduseks tööks, tunnitööks või ka hindeliseks lahendamiseks. Kõikide ülesannete vastuseid saab õpetaja kontrollida ja hinnata. Paljude ülesannete puhul on õpetajale ette antud õiged vastused.
E-õpikut saavad oma materjaliga täiendada nii õpetajad kui ka õpilased. Õpetaja saab enda lisatu teha kättesaadavaks ka õpilastele.
Väljaandja kinnitab: õpik vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. I OSA
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. |
Looduse teaduslik uurimine
Для безкоштовного ознайомлення! |
1.2. | Inimesed on erinevad |
1.3. | Talveks valmistumine. Viljad ja seemned |
1.4. | Talveks valmistumine. Varuainetega juured |
1.5. | Talveks valmistumine. Mugulad |
1.6. | Talveks valmistumine. Loomad |
1.7. | Köögiviljad |
1.8. | Köögiviljade aretamine |
1.9. | Loomade aretamine |
1.10. | Taimede vajadused |
1.11. | Loomade vajadused. Toit ja õhk |
1.12. | Loomade vajadused. Vesi ja ruum |
1.13. | Inimese toit |
1.14. | Uurime pakendeid |
2. II OSA
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Inimene ja loodus. Inimese vajadused |
2.2. | Inimene ja loodus. Mida saame loodusest. Esemed |
2.3. | Inimene ja loodus. Mida saame loodusest. Õhk |
2.4. | Inimene ja loodus. Mida saame loodusest. Vesi |
2.5. | Turvalisus looduses. Loodusjõud. Loomad |
2.6. | Turvalisus. Mikroobid ja viirused |
2.7. | Kasulikud mikroobid |
2.8. | Teraviljad |
2.9. | Koduloomad |
2.10. | Lemmikloomad |
2.11. | Erinevad elupaigad. Tiik ja järv |
2.12. | Erinevad elupaigad. Kallas |
2.13. | Erinevad elupaigad. Raba ja niit |
2.14. | Kasvamine |