Навчальний комплект (Kirjanduse 8. kl e-tund)

Kirjandus 8. klassile, e-tund

Тип навчального комплекту
Книга для вчителя
Автори
Katre Talviste, Kätlin Vainola
Видавець
Avita
Входить у пакет
  • У навчальному комплекті параграфів: 64 та завдань: 2, з яких у підручнику: 0 і в збірнику завдань: 2.
  • Тип навчального комплекту
    Книга для вчителя
  • Автори
    Katre Talviste, Kätlin Vainola
  • Предмет
    Література
  • Клас
    8 клас
  • Мова видання
    Естонська мова
  • Видавець
    Avita
  • Навчальна програма
    Державна навчальна програма 2011
  • Входить у пакет

1. Töökava ja e-tunni tutvustus

Закладка
Параграф
1.1. Töökava
1.2. E-tunni tutvustus

2. I. Kirjandus kui kunst

Закладка
Параграф
2.1. Sissejuhatus. Kirjandus kui kunst
2.2. Looduse avatud raamat
2.3. Mis on kunst?
2.4. Elus ja kunstis on kõige tähtsam silmale nähtamatu
2.5. Ilukirjanduse tunnused
2.6. Ilukirjanduse põhiliigid
2.7. Jutustav kirjandus
Для безкоштовного ознайомлення!
2.8. Mõistete kinnistamine. Töö tervikteosega, 1. osa
2.9. Kunst on vaataja silmades
2.10. Kunstiteose tõlgendamine
2.11. Kui pilt ärkab ellu
2.12. Loovülesanded. Töö tervikteosega, 2. osa
2.13. Töö tervikteosega, 3. osa: loovtööde esitlus
2.14. Loovtööde esitluse jätk. Teema kokkuvõte

3. II. Juttude võluvägi

Закладка
Параграф
3.1. Jutu juured
3.2. Muinasjutud
3.3. Muinasjuttude liigid
3.4. Kes teisele auku kaevab, see ise sisse kukub
3.5. Muistendid
3.6. Kuidas maailm alguse sai...
3.7. Naer on terviseks
3.8. Linnalegendid
3.9. Loovtöö tund. Projektitööde esitlus

4. III. Kirjanduse lohutus

Закладка
Параграф
4.1. Kirjandus aitab elada
4.2. Iseendaga vastamisi
4.3. Iseendaks jäämine
4.4. Hingemaastikel
4.5. Töö tervikteosega. Teema kokkuvõte
4.6. Klassikirjand
4.7. Kordamine. „Jõululaul proosas“

5. IV. Kirjandus ja ühiskond

Закладка
Параграф
5.1. Kirjandus ja ühiskond
5.2. Käsikirjad ei põle
5.3. Realistlik pilt ühiskonnast
5.4. Ühiskonna küüsis
5.5. Ühiskonnakriitika teravad nooled
5.6. Mõistete kinnistamine
5.7. Põgenemine oma maailma
5.8. Kuidas kirjandus aitab ühiskonda mõista?

6. V. Pahad on pahad ja head on head?

Закладка
Параграф
6.1. Paeluv pahelisus
6.2. Lugu paberil ja ekraanil
6.3. Need reetlikud jäljed
6.4. Teisipäevaklubi lood
6.5. Sassis suhted ja surnud koer
6.6. Teema kokkuvõte

7. VI. Kuidas me edasi elame ehk ulmekirjanduse ilushirmus unenägu

Закладка
Параграф
7.1. Kuhu me suundume?
7.2. Mis oleks, kui...
7.3. Kirjandus hoiatab
7.4. Kui ajataju kaob ...
7.5. Mina, robot
7.6. Ettekande koostamine

8. VII. Teatrimaailmad

Закладка
Параграф
8.1. Teatrimaailmad
8.2. Euroopa teatri sünd
8.3. Eesti teatri sünd
8.4. Esimesed sammud teatriteel
8.5. Teater kõneleb meiega mitmes keeles
8.6. Teater teatris
8.7. Väljamõeldud lavategelikkus
8.8. Raamat ärkab ellu teatrilaval
8.9. Inimene on teatri keskpunktis
8.10. Kunstielamus ja selle jagamine

9. Kokkuvõte

Закладка
Параграф
9.1. Töö teostega. Kordamine

10. Lisad

Закладка
Параграф
10.1. Impressum
Будь ласка, зачекайте