-
У навчальному комплекті параграфів: 72 та завдань: 0, з яких у підручнику: 0 і в збірнику завдань: 0.
-
Тип навчального комплекту
Книга для вчителя -
Автори
Külli Relve, Edith Maasik, Aiki Jõgeva, Ene Lehtmets, Merike Kilk, Urve Jõgi, Mari Uudelt, Ülle Kollist -
Предмет
Біологія -
Клас
9 клас -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
Avita -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2011 -
Входить у пакет
—
9. klassi bioloogiaõpiku juurde kuuluv e-tund aitab õpetajal tundi ette valmistada ja anda. E-tund sisaldab: 70 ainetunni materjali; tunnikäigu kirjeldusi ja metoodilisi soovitusi; konspekti ja teemakohast lisainfot õpetajale; rohkelt illustratiivset materjali: animatsioone, videoid, fotosid ja skeeme, mis lihtsustavad käsitletavast arusaamist (videoklipid pärinevad ERRi, Sterling Pixelsi jm kogudest); ülesannete vastuseid, mitmesuguste praktiliste tööde kohta videoid koos tööjuhendiga; teemakohast lisalugemist, uurimistööde juhiseid; kontrolltööde variante A ja B, kontrolltööde A, B, C, D ja E vastuseid; töökava, mida saab kohandada ja muuta.
1. Inimese elundkonnad. Nahk
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. | Töökava / Abiks õpetajale |
1.2. | Inimese keha üldehitus |
1.3. | Naha ehitus ja ülesanded |
1.4. |
Nahk vajab kaitset ja hoolitsust
Для безкоштовного ознайомлення! |
2. Luud ja lihased
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Milline on luude koostis ja ehitus? |
2.2. | Luud ja nende ühendused |
2.3. | Lihased tagavad keha liikumise |
2.4. | Praktiline töö luude ja lihaste ehituse ja talitluse kohta |
2.5. | Kordamistund |
2.6. | Kontrolltöö nr 1 |
3. Vereringe ja immuunsüsteem
Закладка |
Параграф |
---|---|
3.1. | Süda paneb vere liikuma |
3.2. | Südame töörütm |
3.3. | Vereringe ja veresooned |
3.4. | Südame treenimine ja südame tervis |
3.5. | Südame-veresoonkonna haigused. Ettekanded |
3.6. | Veri on vedel kude |
3.7. | Immuunsüsteem kaitseb organismi |
3.8. | Vaktsiinid ja vaktsineerimine. Immuunsüsteemi häired |
3.9. | Kontrolltöö nr 2 |
4. Toitumine, seedimine, eritamine
Закладка |
Параграф |
---|---|
4.1. | Toit ja toitained |
4.2. | Tervislik toitumine e normaalne söömine |
4.3. | Tervislik toitumine. Ettekannete koostamine |
4.4. | Tervislik toitumine. Rühmatööde ettekandmine |
4.5. | Praktilised tööd toitainete tõestamise kohta |
4.6. | Seedeelundkond |
4.7. | Erituselundkond |
4.8. | Kontrolltöö nr 3 |
5. Hingamine. Talitluste regulatsioon
6. Meeleelundid
Закладка |
Параграф |
---|---|
6.1. | Silm ja nägemine |
6.2. | Nägemishäired. Ettekanded |
6.3. | Kõrv on kuulmis- ja tasakaaluelund |
6.4. | Kuulmine ja kuulmishäired |
6.5. | Haistmine ja maitsmine |
6.6. | Kontrolltöö nr 5 |
7. Paljunemine ja areng
Закладка |
Параграф |
---|---|
7.1. | Inimese suguelundkond |
7.2. | Viljastumine ja inimese areng |
7.3. | Loodet ohustavad tegurid. Viljatus. Inimese elukaar |
7.4. | Pereplaneerimine ja seksuaaltervishoid |
7.5. | Ettekanded pereplaneerimise ja seksuaaltervise kohta |
7.6. | Inimene kui tervik |
7.7. | Kordamistund |
7.8. | Kontrolltöö nr 6 |
7.9. | Inimese elundkondade teemasid kokkuvõttev tund |
8. Pärilikkus ja muutlikkus
Закладка |
Параграф |
---|---|
8.1. | DNA, geenid, kromosoomid |
8.2. | Geenide pärandumine |
8.3. | Soo määramine |
8.4. | Muutlikkus |
8.5. | Mittepärilik muutlikkus |
8.6. | Pärilikud haigused |
8.7. | Geneetiliselt muundatud organismid |
8.8. | GMO-de poolt ja vastu |
8.9. | Kordamistund |
8.10. | Kontrolltöö nr 7 |
9. Evolutsioon
10. Lisad
Закладка |
Параграф |
---|---|
10.1. | Impressum |