Навчальний комплект (Loodusõp 6. kl e-tund)

Loodusõpetus 6. klassile, e-tund

Тип навчального комплекту
Книга для вчителя
Автори
Helen Hiiemaa, Liisi Kasuk, Brit Peensoo (Õpiku ja töövihiku autorid Kersti Jankovski, Rein Kuresoo, Tiia Kuresoo)
Видавець
Avita
Входить у пакет
  • У навчальному комплекті параграфів: 107 та завдань: 0, з яких у підручнику: 0 і в збірнику завдань: 0.
  • Тип навчального комплекту
    Книга для вчителя
  • Автори
    Helen Hiiemaa, Liisi Kasuk, Brit Peensoo (Õpiku ja töövihiku autorid Kersti Jankovski, Rein Kuresoo, Tiia Kuresoo)
  • Предмет
    Природознавство
  • Клас
    6 клас
  • Мова видання
    Естонська мова
  • Видавець
    Avita
  • Навчальна програма
    Державна навчальна програма 2011
  • Входить у пакет

1. Ettevalmistuseks õpetajale

Закладка
Параграф
1.1. Töökava

2. Pinnamood ja pinnavormid

Закладка
Параграф
2.1. Maakoor koosneb kivimitest
Для безкоштовного ознайомлення!
2.2. Pinnamood ja pinnavormid kaardil
2.3. Praktilised tööd. Kivimid ja künka mudel
2.4. Eesti suuremad pinnavormid
2.5. Õppekäik. Kodukandi pinnamoega tutvumine
2.6. Mandrijää kujundas pinnamoe
2.7. Pinnamood ja inimene
2.8. Kordamine
2.9. Kontrolltöö nr 1

3. Muld

Закладка
Параграф
3.1. Mulla teke ja areng
3.2. Õuetund. Mullakaeve
3.3. Mulla koostis
3.4. Praktilised tööd. Mulla koostis ja kihid
3.5. Muld elukeskkonnana
3.6. Mulla­organismid
3.7. Mullaelustik talvel
3.8. Vee liikumine mullas
3.9. Katsed
3.10. Mikroskoobi­tund
3.11. Kordamine
3.12. Kontrolltöö nr 2

4. Aed ja põld

Закладка
Параграф
4.1. Aed ja põld elukeskkonnana
4.2. Õppekäik. Aed või põld
4.3. Kuidas sündisid põllud?
4.4. Põllud ja mullaviljakus
4.5. Põllutaimed
4.6. Põlluloomad
4.7. Viljapuu- ja köögiviljaaed
4.8. Ettekanded
4.9. Iluaed
4.10. Aialoomad
4.11. Umbrohud ja kahjurid
4.12. Kordamine. Aed ja põld
4.13. Kontrolltöö nr 3

5. Asula

Закладка
Параграф
5.1. Asula kujutamine kaardil
5.2. Asustuse kujunemine
5.3. Linna areng
5.4. Elutingimused linnas
5.5. Rühmatöö. Tulevikulinna plaan
5.6. Taimed ja samblikud linnas
5.7. Õppekäik. Õhu puhtuse uurimine
5.8. Linnaloomad
5.9. Park on linna kõige elusam osa
5.10. Põgenemistuba. Asula
5.11. Kontrolltöö nr 4

6. Mets

Закладка
Параграф
6.1. Elutingimused metsas
6.2. Eesti metsad
6.3. Metsarinded
6.4. Metsatüübid. Nõmme-, palu-, laane- ja salumets (1)
6.5. Metsatüübid. Nõmme-, palu-, laane- ja salumets (2)
6.6. Õuetund
6.7. Kordamine
6.8. Kontrolltöö nr 5
6.9. Selgrootud ja linnud metsas
6.10. Praktilised tööd
6.11. Imetajad metsas
6.12. Õppekäik. Loomade tegutsemisjäljed metsas
6.13. Ettekanded Eesti imetajatest
6.14. Metsade tähtsus ja kasutamine. Metsatööstus
6.15. Metsade tähtsus ja kasutamine. Looduskaitse
6.16. Kordamine
6.17. Kontrolltöö nr 6

7. Soo

Закладка
Параграф
7.1. Elutingimused soos
7.2. Kuidas soo tekib?
7.3. Soo areng. Madalsoo, siirdesoo, raba
7.4. Praktiline töö. Turbasambla veeimavus
7.5. Rabataimed
7.6. Plakati koostamine. Rabataimed
7.7. Raba loomastik
7.8. Plakati koostamine. Raba loomad
7.9. Soode tähtsus ja kasutamine
7.10. Soode kaitsmine ja taastamine
7.11. Sood ja sookaitsealad Eestis
7.12. Õppekäik. Raba
7.13. Kordamine
7.14. Kontrolltöö nr 7

8. Eesti loodusvarad

Закладка
Параграф
8.1. Taastuvad ja taastumatud loodusvarad
8.2. Loodusvarad energiaallikana
8.3. Infootsing. Eesti energiaallikad
8.4. Eesti loodusvarad, nende kasutamine ja kaitse
8.5. Eesti maavarad
8.6. Rühmatööde arutelu ja esitlused
8.7. Õppekäik
8.8. Elektritarbimise uurimuse kokkuvõte
8.9. Kordamine
8.10. Kontrolltöö nr 8
8.11. Õppekäik

9. Loodus- ja keskkonnakaitse Eestis

Закладка
Параграф
9.1. Inimese mõju keskkonnale. Elurikkuse vähenemine
9.2. Inimese mõju keskkonnale. Tarbimine
9.3. Kliimamuutused
9.4. Rollimäng kliimamuutuste kohta
9.5. Loodus- ja keskkonna­kaitse Eestis
9.6. Õppekäik
9.7. Eesti rahvuspargid
9.8. Niit kui Eesti kõige liigirikkam kooslus
9.9. Pärand­kooslused ja nende kaitse
9.10. Rühmatöö. Igaühe looduskaitse
9.11. Õppekäik kaitsealale
9.12. Ettekanded. Kaitsealune liik või kaitseala
9.13. Kordamine
9.14. Kontrolltöö nr 9

10. Kordamine

Закладка
Параграф
10.1. Õppekäik parki või haljasalale
10.2. Põgenemistuba. Õpetaja on tehisintellekt
10.3. Maastikumäng
10.4. Õuetund

11. Lisad

Закладка
Параграф
11.1. Impressum
Будь ласка, зачекайте