Навчальний комплект (Bioloogia 8. kl)

Bioloogia 8. klassile

Автори
Külli Relve, Mare Toom, Leho Tedersoo, Urmas Kokassaar, Mati Martin, Alo Vanatoa, Üllar ja Ivi Rammul, Mari Ivask, Maie Toom, Külli Kalamees-Pani, Ülle Kollist
Автори збірника завдань
Helle Järvalt, Aiki Jõgeva, Merike Kilk, Edith Maasik, Evi Piirsalu, Anu Parts, Ene Lehtmets, Ana Valdmann, Mari Uudelt, Anne Kivinukk
Видавець
Avita
  • У навчальному комплекті параграфів: 62 та завдань: 1145, з яких у підручнику: 489 і в збірнику завдань: 656.
  • Автори
    Külli Relve, Mare Toom, Leho Tedersoo, Urmas Kokassaar, Mati Martin, Alo Vanatoa, Üllar ja Ivi Rammul, Mari Ivask, Maie Toom, Külli Kalamees-Pani, Ülle Kollist
  • Автори збірника завдань
    Helle Järvalt, Aiki Jõgeva, Merike Kilk, Edith Maasik, Evi Piirsalu, Anu Parts, Ene Lehtmets, Ana Valdmann, Mari Uudelt, Anne Kivinukk
  • Предмет
    Біологія
  • Клас
    8 клас
  • Мова видання
    Естонська мова
  • Видавець
    Avita
  • Навчальна програма
    Державна навчальна програма 2011
  • Входить у пакет

1. Vetikate ja eri taimerühmade tunnused

Закладка
Параграф
1.1. Taimede tunnused
Для безкоштовного ознайомлення!
1.2. Vetikad
1.3. Sammaltaimed
1.4. Sõnajalad, osjad ja kollad
1.5. Paljasseemne­taimed
1.6. Katteseemne­taimed ehk õistaimed
1.7. Mõtle ja tegutse
1.8. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

2. Taime- ja loomarakkude tunnused. Õistaimede organid ja koed

Закладка
Параграф
2.1. Taime- ja loomarakkude ehitus ja talitlus
2.2. Õistaimede organid ja koed
2.3. Juur
2.4. Vars
2.5. Tõusev ja laskuv vool taimes
2.6. Mõtle ja tegutse
2.7. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

3. Õistaimede organid ja koed. Eri taimerühmade paljunemine

Закладка
Параграф
3.1. Leht ja fotosüntees
3.2. Õis ja vili
3.3. Seeme. Vegetatiivne paljunemine
3.4. Eri taimerühmade paljunemine
3.5. Mõtle ja tegutse
3.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

4. Seente ja samblike elutegevus ja tähtsus looduses

Закладка
Параграф
4.1. Seened
4.2. Hulkraksed seened
4.3. Seente eluviis
4.4. Samblikud
4.5. Mõtle ja tegutse
4.6. Lisa
4.7. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

5. Käsnade, ainuõõssete, okasnahksete, usside ja limuste ehitus ja tähtsus looduses

Закладка
Параграф
5.1. Selgrootute tunnused. Käsnad
5.2. Ainuõõssed ja okas­nahksed
5.3. Ussid
5.4. Limused
5.5. Mõtle ja tegutse
5.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

6. Lülijalgsete ehitus, mitmekesisus ja tähtsus looduses

Закладка
Параграф
6.1. Vähid
6.2. Ämbliku­laadsed ja putukad
6.3. Putukate mitmekesisus
6.4. Mõtle ja tegutse
6.5. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

7. Selgrootute loomade aine- ja energiavahetus ning paljunemine

Закладка
Параграф
7.1. Kuidas selgrootud toituvad?
7.2. Kuidas selgrootud hingavad?
7.3. Kuidas selgrootud paljunevad?
7.4. Parasiitusside areng
7.5. Mõtle ja tegutse
7.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

8. Viiruste, bakterite ja algloomade elutegevus ja tähtsus looduses

Закладка
Параграф
8.1. Viirused
8.2. Bakterid
8.3. Bakterite osa looduses ja inimese elus
8.4. Algloomad
8.5. Mõtle ja tegutse
8.6. Kordamis­ülesanded õpilasele ja kontrolltööks

9. Eluslooduse tasemed. Ökoloogia ja elurikkus

Закладка
Параграф
9.1. Liik, kooslus, populatsioon, ökosüsteem, biosfäär
9.2. Ökoloogilised tegurid
9.3. Toiduahelad. Ökoloogiline püramiid
9.4. Miks on elurikkus tähtis?
9.5. Mis ohustab elurikkust ja kuidas seda kaitsta?
9.6. Mõtle ja tegutse
9.7. Valik Eesti selgrootuid
9.8. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

10. Lisad

Закладка
Параграф
10.1. Mõistete seletused
10.2. Impressum

11. Lisad

Закладка
Параграф
11.1. Mõisted
Будь ласка, зачекайте