Автори
Jean-Bernard Hermetz, Jèrôme Payen, Hervè RiouАвтори збірника завдань
Jean-Bernard Hermetz, Jèrôme Payen, Hervè Riou, Kadri EritВидавець
-
У навчальному комплекті параграфів: 40 та завдань: 90, з яких у підручнику: 48 і в збірнику завдань: 42.
-
Автори
Jean-Bernard Hermetz, Jèrôme Payen, Hervè Riou -
Автори збірника завдань
Jean-Bernard Hermetz, Jèrôme Payen, Hervè Riou, Kadri Erit -
Предмет
Технологія -
Клас
9 клас -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
Avita -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2011 -
Входить у пакет
E-õpiku põhjaks on 2015. aastal ilmunud paberõpik. Täiendatud ja parandatud materjal on esitatud eakohaselt ja huviäratavalt. Iga peatükk algab uute oluliste mõistetega ja lõppeb projektiosaga. Aine lihtsamaks omandamiseks on e-õpikus senisest rohkem fotosid, illustratsioone ja videoid ning põhitekstist eristuvad huvitavate faktidega lisatekstid.
9. klassi tehnoloogiaõpik koosneb kuuest peatükist, kus muu hulgas korratakse õpitut ning rakendatakse teadmisi ka projektõppes. Õpiku ülesehitus vastab toote valmistamise etappidele. Kõigepealt õpetatakse, kuidas hinnata toote vajalikkust ning eeliseid teiste samalaadsete ees, kuidas toodet kirjeldada ning valida selle valmistamiseks sobivad materjalid. Õpitakse tundma valmistamismeetodeid, mille seast valitakse oma toote jaoks sobivaim. Lõpuks valmib õpilastel rühmatööna toode, mida nad tutvustavad kaasõpilastele. Kursuse tähelepanu keskmes on keskkonnahoid ja jätkusuutlik areng.
E-õpikus on õppeteksti kõrval peale illustreeriva materjali veel küsimused ja ülesanded, mis aitavad õpilasel loetut kinnistada, tekstist arusaamist kontrollida ning pakuvad ka tunnis arutlusteemasid.
Iga peatüki juurde kuulub ülesannete kogu, millest õpetaja saab määrata nii individuaalselt kui ka kogu klassile ülesandeid koduseks tööks, tunnitööks või ka hindeliseks lahendamiseks. Ülesanded arendavad nii loovust kui ka tehnoloogilist mõtlemist. Kõikide ülesannete vastuseid saab õpetaja kontrollida ja hinnata. Faktipõhiste ülesannete puhul on õpetajale ette antud õiged vastused.
E-õpikut saavad oma materjaliga täiendada nii õpetajad kui ka õpilased. Õpetaja saab enda lisatu teha kättesaadavaks ka õpilastele.
1. Toode oma keskkonnas
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. | Click & Grow lugu |
1.2. | Toote kavandamine |
1.3. | Toote olemus |
1.4. | Nõuete täitmine |
1.5. |
Lahenduse valimine
Для безкоштовного ознайомлення! |
1.6. | Majanduslikud piirangud |
1.7. | Toote kirjeldus ja tööplaan |
1.8. | Joonised |
1.9. | Kokkuvõte |
2. Materjalid
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Materjali valik |
2.2. | Materjalile kuju andmine |
2.3. | Materjali omadused |
2.4. | Tooraine päritolu ja saadavus |
2.5. | Kokkuvõte |
3. Energia
Закладка |
Параграф |
---|---|
3.1. | Energiaallikad |
3.2. | Energiaallika iseloomustamine |
3.3. | Mõju keskkonnale |
3.4. | Säästev ehk jätkusuutlik energeetika |
3.5. | Kokkuvõte |
4. Tootearendus
Закладка |
Параграф |
---|---|
4.1. | Toote elutsükkel |
4.2. | Jätkusuutlik areng |
4.3. | Tehnoloogiaseire |
4.4. | Kokkuvõte |
5. Valmistamisprotsess
Закладка |
Параграф |
---|---|
5.1. | Eeltöö |
5.2. | Kavandamine |
5.3. | Toote prototüübi valmistamine |
5.4. | Toote kontroll |
5.5. | Kokkuvõte |
6. Sidevahendid
Закладка |
Параграф |
---|---|
6.1. | Sidevahendid |
6.2. | Töökorraldus |
6.3. | Multimeediadokumendid |
6.4. | Dokumendi vorming |
6.5. | Kokkuvõte |
7. Lisad
Закладка |
Параграф |
---|---|
7.1. | Dokumendi vormingud |
7.2. | Mõõtühikud |
7.3. | Elektriskeemide detailid |
7.4. | Disaini areng |
7.5. | Mõisted |
7.6. | Sõnaseletused |
7.7. | Impressum |