Study kit (Bioloogia 7. kl)

Bioloogia 7. klassile

Authors
Külli Relve, Anne Kirk, Arvo Tuvikene, Piret Pappel, Elari Hain, Eve Mägi, Aime Randveer, Ülle Kollist
Exercises kit’s authors
Külli Relve, Edith Maasik, Helle Järvalt, Aiki Jõgeva, Merike Kilk, Ana Valdmann, Evi Piirsalu
Publisher
Avita

1. Bioloogia uurimisvaldkond

Lead
Chapter
1.1. Mis on teadus?
Free chapter!
1.2. Uurimismeetodid
1.3. Mis on elu ja kuidas see avaldub eri organismi­rühmadel?
1.4. Miks ja kuidas jaotatakse organisme?
1.5. Mõtle ja tegutse
1.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

2. Selgroogsete loomade tunnused

Lead
Chapter
2.1. Selgroogsed ja selgrootud loomad
2.2. Meeled on aknaks maailma
2.3. Kalad on kohastunud eluks vees
2.4. Miks on kalad tähtsad?
2.5. Mille järgi tunned kahepaikset?
2.6. Miks on kahepaiksed tähtsad?
2.7. Mõtle ja tegutse
2.8. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks
2.9. Kas kõik roomajad roomavad?
2.10. Miks on roomajad tähtsad?
2.11. Linnud on kohastunud lendama
2.12. Miks on linnud tähtsad?
2.13. Miks on imetajad karvased?
2.14. Miks on imetajad tähtsad?
2.15. Mõtle ja tegutse
2.16. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

3. Selgroogsete loomade aine- ja energiavahetus

Lead
Chapter
3.1. Aine- ja energia­vahetus. Miks on vaja toitu seedida?
3.2. Mida keegi sööb?
3.3. Kuidas loomad hingavad?
3.4. Miks peab veri ringlema?
3.5. Miks on hea, kui keha on soe?
3.6. Kuidas rasked ajad üle elatakse?
3.7. Mõtle ja tegutse
3.8. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

4. Selgroogsete loomade paljunemine ja areng

Lead
Chapter
4.1. Kuidas selgroogsed loomad paljunevad?
4.2. Mis saab viljastatud munarakust?
4.3. Moondega areng
4.4. Kes hoolitsevad järglaste eest?
4.5. Mõtle ja tegutse
4.6. Kordamisülesanded õpilasele ja kontrolltööks

5. Lisad

Lead
Chapter
5.1. Selgroogsete loomade tunnused
5.2. Mikroskoobi osad ja preparaadi valmistamine
5.3. Loodus­teaduslik uurimis­meetod
5.4. Impressum

6. Lisad

Lead
Chapter
6.1. Mõisted
Please wait