Authors
Anu Aavik, Toivo Aavik, Jüri Allik, Lembit Andresen, Mari-Liis Auler, Igor Gräzin, Kenn Konstabel, Marika Paaver, Mihkel ZilmerExercises kit’s authors
Maarja Rammo, Jüri Allik, Marika PaaverPublisher
-
The study kit contains 32 chapters and 192 exercises of which 64 are in the chapters and 128 in the task exercises.
-
Authors
Anu Aavik, Toivo Aavik, Jüri Allik, Lembit Andresen, Mari-Liis Auler, Igor Gräzin, Kenn Konstabel, Marika Paaver, Mihkel Zilmer -
Exercises kit’s authors
Maarja Rammo, Jüri Allik, Marika Paaver -
Subject
Social studies, human and social sciences, human sciences -
Grade
Grade 4, Grade 5 -
Kit's language
Estonian -
Publisher
Avita -
Curriculum
National curriculum 2011, National curriculum 2023 -
Included in packages
II kooliastme „Inimese ja ühiskonna“ 1. õppekomplekt ühendab paberõpiku ja -töövihiku materjali. Kõige paremini sobib õppekomplekt inimese- ja ühiskonnaõpetuse ühendatud tundidesse, kuid soovi korral saab aineid ka eraldi õpetada. Soovitame 4. klassile.
Sarja juhatab sisse kooli ja õppimist käsitlev teemaplokk, kus tuttavat keskkonda ja tegevust vaadatakse eri nurkade alt ning püütakse olemasolevaid teadmisi uutega siduda. Seejärel keskendutakse noore inimese sisemaailmale ning suhetele teistega. Kahes esimeses plokis on kõik see seotud ühiskonnaga. Viimane teema keskendub tervishoiule.
Õpiku peatükkide materjali aitavad omandada interaktiivsed ülesanded, rohke pildimaterjal ning võimalus enda jaoks olulist teksti esile tõsta. Nii õpilased kui ka õpetaja saavad lisada õpikusse oma materjali, õpetaja saab enda lisatu muuta kättesaadavaks ka õpilastele. Iga peatüki juurde kuuluvast ülesannete kogust saab õpetaja määrata ülesandeid nii individuaalseks lahendamiseks kui ka tervele klassile kodus või tunnis lahendamiseks. Ülesannete kogu ülesandeid on võimalik ka hinnata.
Väljaandja kinnitab: õppekomplekt vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. Kool
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. |
Kool enne meid
Free chapter! |
1.2. | Kool tänapäeval |
1.3. | Reeglid koolis |
1.4. | Õppimine |
1.5. | Mis aitab õppida? |
1.6. | Kuidas me mõtleme? |
1.7. | Vägivald koolis |
1.8. | Kordamine |
2. Mina ja teised
Lead |
Chapter |
---|---|
2.1. | Nimi |
2.2. | Minapilt |
2.3. | Emotsioonid ja kehakeel |
2.4. | Hoolivus |
2.5. | Hoolivus ja abistamine |
2.6. | Tahe ja eesmärgid |
2.7. | Väärtushinnangud. Mis on sulle oluline? |
2.8. | Inimesed on erinevad |
2.9. | Konflikt |
2.10. | Kordamine |
3. Ühiskond
Lead |
Chapter |
---|---|
3.1. | Kellest koosneb ühiskond? |
3.2. | Küla ja linn |
3.3. | Rahvas ja rahvus |
3.4. | Riik |
3.5. | Kordamine |
4. Tervishoid
Lead |
Chapter |
---|---|
4.1. | Tervis |
4.2. | Tervise hindamine |
4.3. | Eluviis |
4.4. | Tervislik toitumine |
4.5. | Tervis ja meelemürgid |
4.6. | Kordamine |
5. Impressum
Lead |
Chapter |
---|---|
5.1. | Impressum |
6. Lisad
Lead |
Chapter |
---|---|
6.1. | Mõisted |
6.2. | Sõnaseletused |