1. MÕISTATUS
- Kuula, kellest ma räägin?
- Vajuta sobivale pildile.
Õpetajale
Mul on kodus üks loom. See loom on karvane. Mõnikord see loom haugub. (See loom on ...). Minu koer elab minu kodus. Ma annan talle süüa. Ma jalutan koeraga. Koer on koduloom.
KÜSIMUS
VASTUS
2. KASS JA KOER
Mis loom on pildil? Näita ja nimeta.
KOER
KASS
KOER JA KASS ON KODU-LOOMAD. | |
4. KOERAD ON ERINEVAD
Vaata pilte. Leia: suur/väike, karvane/sile koer.
Õpetajale
Loomade suurust võib olla foto järgi keeruline hinnata, seetõttu võivad õppijad vajada koerte suuruste võrdlemisel tuge.
6. KODU-LOOMAD
- Milliseid koduloomi sa tunned? Näita ja nimeta.
- Kus elavad koduloomad?
- (Kes elab kus? - laudas, kuudis, puuris, toas ...)
- Mis häält teeb siga (lehm, ...)?
1. | 2. | 3. | ||||
4. | 5. | 6. |
Ülesanne 1
- Mis on pildil valesti? (Kes ei ela laudas?)
- Kes elavad laudas? Leia pildilt. Nimeta. Märgi pildil.
7. LOOMA-PERED
- Mis looma pere on pildil? Nimeta.
- Leia igalt pildilt loomapojad. Nimeta.
Õpetajale
Fookuses on täiskasvanud loomade nimetused: lammas, lehm, hobune, siga, koer, kana ja kukk. Loomapoegade nimetusi (tall, vasikas, kutsikas, põrsas, tibu, varss) lastele küll tutvustatakse, kuid nende nimetamine toimub õpetaja abiga.
Ülesanne 2
- Vaata väikseid pilte. Kes on pildil? Nimeta.
- Vii iga loomalaps oma pere juurde.
- Pane tähele, üks loomalaps jääb üle! Kes jäi üle?
8. LOOMAD ON VAJALIKUD
Uuri pilte. Kuidas on koduloomad inimesele vajalikud?
Värvi töölehel koduloomade pildid.
Ülesanne 4
- Vaata loomade välimust. Mis on pildil valesti?
- Mis loomad on suurel pildil kokku pandud? Märgi sobivad pildid.
Õpetajale
1. Hobusel on vale ... . Mis looma pea see on? 2. Koeral on vale ... . Kelle pea see on? 3. Lambal on vale ... . Kelle saba see on? 4. Kassil on vale ... . Kelle pea see on?