Inglise keel 5. klassile
Tekijät
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-KouvoTehtäväkokoelman tekijät
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-KouvoKustantamo
Kuuluu paketteihin
-
Oppimateriaali sisältää 31 lukua ja 311 tehtävää, joista 236 sijaitsee kirjan luvuissa ja 75 opettajan tehtäväkokoelmassa.
-
Tekijät
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-Kouvo -
Tehtäväkokoelman tekijät
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-Kouvo -
Aine
Englanti -
Luokka
5. luokka -
Teoksen kieli
Englanti -
Kustantamo
Avita -
Opetussuunnitelma
Valtakunnallinen opetussuunnitelma 2011, Valtakunnallinen opetussuunnitelma 2023 -
Kuuluu paketteihin
Englannin kieli: Avita kustantamon ainepaketti, Englannin kieli: Avita kustantamon ainepaketti, Erakasutaja 2024/25, Inglise keel: Avita kirjastuse ainepakett, Õpilane 2024/25, Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!, Õpilane 2024/25 – isiklik, Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne, Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne
„High Five!“ on inglise keele algõpetuse sari 1.–6. klassile.
Põnev lugu imeraamatust ja lõbusad pildid tekitavad huvi õppimise vastu. Sarja „High Five!“ õpikuid on võimalik kasutada erineva õppeprogrammi ja erineva taseme korral. Opiqu digimaterjal aitab tunde elavdada ja mitmekesistada. Digiõpik sisaldab animatsioone, helisalvestisi (mh uute sõnade hääldust) ja kultuurivideoid ning viiteid sõnastikesse.
„High Five!“ sobib hästi kõigile. Sari
• pakub abi õpilastele, kes seda vajavad, ja lisamaterjale neile, kellel on suurem huvi keele vastu
• pakub palju lõbusaid mänge ja tegevusi
• sisaldab palju laule ja salmikesi
• julgustab õpilasi juba algusest peale inglise keelt rääkima
• tutvustab mitmekülgselt kultuuri
• pakub digituge nii õpetajale kui ka õpilastele
Iga teema koosneb neljast alateemast ja lõpeb kordamispeatükiga. Alateemad algavad sissejuhatava lauluga. Piltidega esitatud sõnavara ja peamised väljendid on eraldi välja toodud. Peatükis „Go ahead!“ on lisasõnavara. Edasi harjutatakse kaaslasega dialoogis käibefraase ja tuttavaid sõnu. Jutustamisoskuse arendamiseks sobivad alateema avapildid. Tekstid on kaasakiskuvad ja põnevad. Iga teksti sõnad ja väljendid kinnistatakse peatükis „Let’s practise!“ mitmesuguste harjutuste ja Allan Kasuka lauluga. Peatükis „Action!“ õpetatakse lõbusal ja meeleolukal viisil grammatikat. Hääldust õpitakse peatükis „Sounds good!“. Kiiremate õpilaste jaoks on sektsioonis „Go ahead!“ lisamaterjali ja keerulisemaid harjutusi. Õpiku tegelased rott Rosie ja kass Charlie julgustavad lapsi arutlema.
1. Module 1. Long Time No See!
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
1.1. |
Hitting the Road
Tutustu ilmaiseksi! |
1.2. | The United States |
2. Module 2. Travelling
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
2.1. | Chapter 1. How Many Miles? |
2.2. | Go Ahead! Other Vehicles |
2.3. | Billboards and Buffaloes |
2.4. | Let’s Practise! |
2.5. | Action! La, La, La ... |
2.6. | Culture. On the Road |
2.7. | Chapter 2. At the Hotel |
2.8. | Go Ahead! Where Is the Tennis Court? |
2.9. | Rocky Mountain East Motel |
2.10. | Let’s Practise! |
2.11. | Action! The Fifth |
2.12. | Culture. Places to Stay |
2.13. | Chapter 3. Where’s Your Ticket? |
2.14. | Go Ahead! At the Airport |
2.15. | Hello, Heathrow! |
2.16. | Let’s Practise! |
2.17. | Action! I Was, You Were ... |
2.18. | Culture. Air Travel |
2.19. | Chapter 4. Off to America! |
2.20. | Module 2 Review |
3. Module 3. Nature
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
3.1. | Chapter 5. What Tree Is That? |
3.2. | Go Ahead! In the Wild |
4. Extras
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
4.1. | Module 2, Extra Text 1. Getting Around New York City |
5. Festivals
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
5.1. | There’s No Trick to Halloween Treats! |
6. Fingertips (Grammar)
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
6.1. | Fingertips 1. Travelling |
6.2. | Fingertips 2. Nature |
6.3. | Sounds Good! |
7. Dictionary
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
7.1. | English–Estonian Dictionary |
8. About
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
8.1. | Impressum |