Учебный комплект (Bioloogia 9. klassi e-tund)

Bioloogia 9. klassile, e-tund

Тип учебного комплекта
Книга для учителя
Авторы
Külli Relve, Edith Maasik, Aiki Jõgeva, Ene Lehtmets, Merike Kilk, Urve Jõgi, Mari Uudelt, Ülle Kollist
Издатель
Avita
Входит в пакет
  • В учебном комплекте параграфов: 72 и заданий: 0, из которых в учебнике: 0 и в сборнике заданий: 0.
  • Тип учебного комплекта
    Книга для учителя
  • Авторы
    Külli Relve, Edith Maasik, Aiki Jõgeva, Ene Lehtmets, Merike Kilk, Urve Jõgi, Mari Uudelt, Ülle Kollist
  • Предмет
    Биология
  • Класс
    9 класс
  • Язык издания
    Эстонский язык
  • Издатель
    Avita
  • Учебная программа
    Государственная учебная программа 2011
  • Входит в пакет

1. Inimese elundkonnad. Nahk

Номер
Параграф
1.1. Töökava / Abiks õpetajale
1.2. Inimese keha üldehitus
1.3. Naha ehitus ja ülesanded
1.4. Nahk vajab kaitset ja hoolitsust
Для бесплатного ознакомления!

2. Luud ja lihased

Номер
Параграф
2.1. Milline on luude koostis ja ehitus?
2.2. Luud ja nende ühendused
2.3. Lihased tagavad keha liikumise
2.4. Praktiline töö luude ja lihaste ehituse ja talitluse kohta
2.5. Kordamistund
2.6. Kontrolltöö nr 1

3. Vereringe ja immuunsüsteem

Номер
Параграф
3.1. Süda paneb vere liikuma
3.2. Südame töörütm
3.3. Vereringe ja veresooned
3.4. Südame treenimine ja südame tervis
3.5. Südame-veresoonkonna haigused. Ettekanded
3.6. Veri on vedel kude
3.7. Immuunsüsteem kaitseb organismi
3.8. Vaktsiinid ja vaktsineerimine. Immuunsüsteemi häired
3.9. Kontrolltöö nr 2

4. Toitumine, seedimine, eritamine

Номер
Параграф
4.1. Toit ja toitained
4.2. Tervislik toitumine e normaalne söömine
4.3. Tervislik toitumine. Ettekannete koostamine
4.4. Tervislik toitumine. Rühmatööde ettekandmine
4.5. Praktilised tööd toitainete tõestamise kohta
4.6. Seedeelundkond
4.7. Erituselundkond
4.8. Kontrolltöö nr 3

5. Hingamine. Talitluste regulatsioon

Номер
Параграф
5.1. Hingamine ja hingamiselundkond
5.2. Sisse- ja väljahingamine. Gaasivahetus alveoolides
5.3. Ettekanded tubakatoodete toime ja hingamiselundite haiguste kohta
5.4. Sisenõrenäärmed eritavad hormoone
5.5. Närvisüsteemi ehitus
5.6. Kuidas närvisüsteem talitleb?
5.7. Teemakohaste artiklite analüüs
5.8. Talitluste regulatsioon. Kordamine
5.9. Kontrolltöö nr 4

6. Meeleelundid

Номер
Параграф
6.1. Silm ja nägemine
6.2. Nägemishäired. Ettekanded
6.3. Kõrv on kuulmis- ja tasakaaluelund
6.4. Kuulmine ja kuulmishäired
6.5. Haistmine ja maitsmine
6.6. Kontrolltöö nr 5

7. Paljunemine ja areng

Номер
Параграф
7.1. Inimese suguelundkond
7.2. Viljastumine ja inimese areng
7.3. Loodet ohustavad tegurid. Viljatus. Inimese elukaar
7.4. Pereplaneerimine ja seksuaaltervishoid
7.5. Ettekanded pereplaneerimise ja seksuaaltervise kohta
7.6. Inimene kui tervik
7.7. Kordamistund
7.8. Kontrolltöö nr 6
7.9. Inimese elundkondade teemasid kokkuvõttev tund

8. Pärilikkus ja muutlikkus

Номер
Параграф
8.1. DNA, geenid, kromosoomid
8.2. Geenide pärandumine
8.3. Soo määramine
8.4. Muutlikkus
8.5. Mittepärilik muutlikkus
8.6. Pärilikud haigused
8.7. Geneetiliselt muundatud organismid
8.8. GMO-de poolt ja vastu
8.9. Kordamistund
8.10. Kontrolltöö nr 7

9. Evolutsioon

Номер
Параграф
9.1. Olelusvõitlus ja looduslik valik
9.2. Bioloogilise evolutsiooni tõendid
9.3. Evolutsiooni tõendid. Teemakohaste artiklite analüüs
9.4. Elu teke. Taime- ja loomariigi evolutsioon
9.5. Taime- ning loomariigi evolutsioon. Rühmatöö
9.6. Inimese evolutsioon I
9.7. Inimese evolutsioon. Ettekannete koostamine
9.8. Inimese evolutsioon. Õpilaste ettekanded
9.9. Kontrolltöö nr 8
9.10. Õppekäik või praktiline töö

10. Lisad

Номер
Параграф
10.1. Impressum
Пожалуйста, подождите