Тип учебного комплекта
Авторы
Esta PrangelИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 72 и заданий: 0, из которых в учебнике: 0 и в сборнике заданий: 0.
-
Тип учебного комплекта
Книга для учителя -
Авторы
Esta Prangel -
Предмет
Эстонский язык -
Класс
7 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2011 -
Входит в пакет
—
Priit Ratassepa 7. klassi eesti keele õpiku ja töövihiku ning e-õpiku juurde kuuluv kogu õppeaasta materjaliga e-tund aitab õpetajal tunde ette valmistada ja neid läbi viia. Näidistundides on õpilastele sageli raskusi tekitavatele teemadele lähenetud läbi huumori ja eluliste olukordade. Õpetaja elu teevad aga kergemaks kontrolltööde ja töövihiku harjutuste vastused. 7. klassi e-tund sisaldab:
*70 ainetunni materjali;
*mitmekesiste ja meeleolukate tundide näidisülesehitust;
*põhjalikku konspekti, mis laiendab õpikuteksti ning pakub metoodilisi vahendeid materjali käsitlemiseks;
*diferentseeritud ja diferentseerimata kontrolltöid;
*kontrolltööde ja töövihiku harjutuste vastuseid;
*töölehti;
*lisalugemismaterjali;
*loovülesannete juhiseid;
*illustreerivat materjali: skeeme, fotosid, kaarte, animatsioone, lõike raadio- ja telesaadetest;
*lugemis- ja kuulamissoovitusi nii õpetajale kui ka õpilastele;
*töökava, mida saab kohandada ja muuta.
1. I. Sõnavara
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Töökava |
1.2. | Abiks õpetajale. E-tunni tutvustus, uue õppekomplekti vastused |
1.3. | Sissejuhatus. Suhelda saab ka sõnadeta |
1.4. |
Sõna ja tähendus
Для бесплатного ознакомления! |
1.5. | Keeles on palju murdeid |
1.6. | Sünonüümid on keele rikkus |
1.7. | Argikeel ja kirjakeel |
1.8. | Sõnavara kontrolltöö |
2. II. Kiri ja kuulutus
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Kirja kirjutamine |
2.2. | Veebisuhtlus |
2.3. | Kokkuvõtlik tund: kiri ja kuulutus |
3. III. Sõnaliigid
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Sõnade liigitamine |
3.2. | Pöördsõnad |
3.3. | Käändsõnad |
3.4. | Muutumatud sõnad. Sõnaliikide kordamine |
3.5. | Sõnaliikide kontrolltöö |
4. IV. Kirjeldus ja iseloomustus
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Kirjeldus |
4.2. | Iseloomustus |
4.3. | Kokkuvõtlik tund: kirjeldava teksti kirjutamine |
5. V. Häälikud, silp ja välde
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Häälikutest sõnad |
5.2. | Silp ja silbituum. Silbitamine |
5.3. | Sõna rõhk ja välde |
5.4. | Kokkuvõtlik tund: häälikud, silp ja välde |
5.5. | Hääliku, välte, silbi ja rõhu kontrolltöö |
6. VI. Sõna ja pilt
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Pilt teksti täiendamas |
6.2. | Pildi lugemine ja tõlgendamine |
6.3. | Ettekanne |
6.4. | Sõna ja pilt. Loovtund |
7. VII. Astmevaheldus
Номер |
Параграф |
---|---|
7.1. | Astmevaheldus: laadi- ja vältevaheldus |
7.2. | Vältevaheldus |
7.3. | Laadivaheldus |
7.4. | Astmevahelduse kordamine |
8. VIII. Meedia
Номер |
Параграф |
---|---|
8.1. | Meedia |
8.2. | Televisioon. Telesaate arvustus |
8.3. | Raadio |
9. IX. Häälikuõigekiri
Номер |
Параграф |
---|---|
9.1. | Üksikhääliku õigekiri |
9.2. | Häälikuühendi õigekiri |
9.3. | Võõrsõnade õigekiri |
9.4. | Kokkuvõtlik tund: häälikuõigekiri |
9.5. | Häälikuõigekirja kontrolltöö |
10. X. Uudis ja arvamuslugu
Номер |
Параграф |
---|---|
10.1. | Fakt ja arvamus |
10.2. | Uudis |
10.3. | Pressikonverents |
10.4. | Uudise kirjutamine |
10.5. | Arvamuslugu |
11. XI. Käändsõna vormistik
Номер |
Параграф |
---|---|
11.1. | Neliteist käänet |
11.2. | Omastav kääne on põhikääne |
11.3. | Ainsuse osastavast mitmuse omastav |
11.4. | Mitmuse osastav kääne |
11.5. | Omadussõna võrdlusastmed |
11.6. | Kokkuvõtlik tund: käändsõna vormistik |
11.7. | Käändsõna vormistiku kontrolltöö |
12. XII. Intervjuu ja reportaaž
Номер |
Параграф |
---|---|
12.1. | Intervjuu |
12.2. | Reportaaž |
12.3. | Ajaleht järgmise sajandi inimesele |
12.4. | Meediamapi kokkupanek, esitlemine ja hindamine |
13. XIII. Tegusõna vormistik
14. XIV. Kokku- ja lahkukirjutamine
15. XV. Jutustav tekst
Номер |
Параграф |
---|---|
15.1. | Jutustav tekst. Jutu sündmustik ja ülesehitus (1) |
15.2. | Jutu sündmustik ja ülesehitus (2) |
15.3. | Viktoriin |