Тип учебного комплекта
Авторы
Katre TalvisteИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 51 и заданий: 0, из которых в учебнике: 0 и в сборнике заданий: 0.
-
Тип учебного комплекта
Книга для учителя -
Авторы
Katre Talviste -
Предмет
Литература -
Класс
7 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2023 -
Входит в пакет
—
„Labürindi“ uuendatud õppekomplekti (2024) juurde kuuluv e-tund aitab õpetajal teemat ette valmistada, tundi anda ning tunnist kokkuvõtteid teha. 7. klassi e-tund koosneb 60 näidistunnist, mis sisaldavad õpitegevusi õppekomplekti iga teema, lugemispala ja tekstiõpetuse elemendi kohta; täiendavat näitematerjali (slaidid, fotod, filmi- ja saatelõigud, muusikapalad ja -videod, etenduste salvestised) ja harjutusi mõistete seletamiseks; õppesisuga seotud liikumisülesandeid; lisaülesandeid tööks kirjandusteoste, filmide ning saadetega; loov- ja uurimisülesannete juhiseid; lugemissoovitusi nii õpetajale kui ka õpilastele; töökava, mida saab kohandada ja muuta; soovitusi hindamiseks ning näidistundide edasiarendamiseks, lühendamiseks või muul moel kohandamiseks õpilaste vajadustega (lugemisoskus ja -tempo, klassi suurus jm) ja muude õpitegevuste ja materjalidega, mida õpetaja kasutab.
1. Töökava ja e-tunni tutvustus
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Töökava |
1.2. | E-tunni tutvustus |
2. Raamatud meie ümber
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Sissejuhatus |
2.2. | Raamatud meie ümber |
2.3. | Raamatukogu ülesanded |
2.4. | Raamatukogu kasutamine |
2.5. | Raamatukogutund |
2.6. | Raamat ja sõnakunst |
2.7. | Teema kokkuvõte |
2.8. | Lugemisrõõmud ja -raskused |
3. Elulood
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Elu ja kirjandus |
3.2. | Prototüüp ja tegelane |
3.3. | „Kevade“ mõju eesti kultuuris |
3.4. | Päevik |
3.5. | Faabula ja süžee |
3.6. | Otsene ja kujundlik tähendus |
3.7. | Ajalugu ja elulugu |
3.8. | Töö elulooraamatuga |
3.9. | Esinemistund |
3.10. | Teema kokkuvõte |
4. Noortekirjandus
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Noortekirjandus |
4.2. | Jutustav teos: ainestik, teema, probleemistik, tegevusliin |
4.3. |
Jutustav teos: vaatepunkt
Для бесплатного ознакомления! |
4.4. | Jutustav teos: vaatepunkti vaheldumine |
4.5. | Vahekokkuvõte. Loovülesanded |
4.6. | Loo etendamine |
4.7. | Näidend |
4.8. | Lavastus ja etendus |
4.9. | Töö noorteraamatuga |
4.10. | Teema kokkuvõte |
4.11. | Lisaülesanded filmi „Klass“ põhjal |
4.12. | Lisaülesanded telesaate põhjal |
5. Pärimus meie ümber
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Pärimus meie ümber |
5.2. | Pärimus ühendab |
5.3. | Rahvalooming ja autorilooming |
5.4. | Ütlusfolkloor |
5.5. | Mõistatused |
5.6. | Mõistatamistund |
5.7. | Metafoor |
5.8. | Teema kokkuvõte |
6. Luule puudutus
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Kuidas me luulega kokku puutume? |
6.2. | Motiivid ja kujundid |
6.3. | Luule kuulamine |
6.4. | Luule vaatamine |
6.5. | Luule näeb ja näitab |
6.6. | Luule luulest |
6.7. | Teema kokkuvõte |
6.8. | Luulekavade koostamine |
6.9. | Luulekavade esitamine |
6.10. | Lisaülesanded luulesalvestiste põhjal |
7. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
7.1. | Impressum |