Авторы
Anu Aavik, Toivo Aavik, Jüri Allik, Lembit Andresen, Mari-Liis Auler, Igor Gräzin, Kenn Konstabel, Marika Paaver, Mihkel ZilmerАвторы сборника заданий
Maarja Rammo, Jüri Allik, Marika PaaverИздатель
-
В учебном комплекте параграфов: 32 и заданий: 192, из которых в учебнике: 64 и в сборнике заданий: 128.
-
Авторы
Anu Aavik, Toivo Aavik, Jüri Allik, Lembit Andresen, Mari-Liis Auler, Igor Gräzin, Kenn Konstabel, Marika Paaver, Mihkel Zilmer -
Авторы сборника заданий
Maarja Rammo, Jüri Allik, Marika Paaver -
Предмет
Обществоведение, человек и общество, человековедение -
Класс
4 класс, 5 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
Avita -
Учебная программа
Государственная учебная программа 2011, Государственная учебная программа 2023 -
Входит в пакет
II kooliastme „Inimese ja ühiskonna“ 1. õppekomplekt ühendab paberõpiku ja -töövihiku materjali. Kõige paremini sobib õppekomplekt inimese- ja ühiskonnaõpetuse ühendatud tundidesse, kuid soovi korral saab aineid ka eraldi õpetada. Soovitame 4. klassile.
Sarja juhatab sisse kooli ja õppimist käsitlev teemaplokk, kus tuttavat keskkonda ja tegevust vaadatakse eri nurkade alt ning püütakse olemasolevaid teadmisi uutega siduda. Seejärel keskendutakse noore inimese sisemaailmale ning suhetele teistega. Kahes esimeses plokis on kõik see seotud ühiskonnaga. Viimane teema keskendub tervishoiule.
Õpiku peatükkide materjali aitavad omandada interaktiivsed ülesanded, rohke pildimaterjal ning võimalus enda jaoks olulist teksti esile tõsta. Nii õpilased kui ka õpetaja saavad lisada õpikusse oma materjali, õpetaja saab enda lisatu muuta kättesaadavaks ka õpilastele. Iga peatüki juurde kuuluvast ülesannete kogust saab õpetaja määrata ülesandeid nii individuaalseks lahendamiseks kui ka tervele klassile kodus või tunnis lahendamiseks. Ülesannete kogu ülesandeid on võimalik ka hinnata.
Väljaandja kinnitab: õppekomplekt vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
1. Kool
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. |
Kool enne meid
Для бесплатного ознакомления! |
1.2. | Kool tänapäeval |
1.3. | Reeglid koolis |
1.4. | Õppimine |
1.5. | Mis aitab õppida? |
1.6. | Kuidas me mõtleme? |
1.7. | Vägivald koolis |
1.8. | Kordamine |
2. Mina ja teised
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Nimi |
2.2. | Minapilt |
2.3. | Emotsioonid ja kehakeel |
2.4. | Hoolivus |
2.5. | Hoolivus ja abistamine |
2.6. | Tahe ja eesmärgid |
2.7. | Väärtushinnangud. Mis on sulle oluline? |
2.8. | Inimesed on erinevad |
2.9. | Konflikt |
2.10. | Kordamine |
3. Ühiskond
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Kellest koosneb ühiskond? |
3.2. | Küla ja linn |
3.3. | Rahvas ja rahvus |
3.4. | Riik |
3.5. | Kordamine |
4. Tervishoid
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Tervis |
4.2. | Tervise hindamine |
4.3. | Eluviis |
4.4. | Tervislik toitumine |
4.5. | Tervis ja meelemürgid |
4.6. | Kordamine |
5. Impressum
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Impressum |
6. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Mõisted |
6.2. | Sõnaseletused |